  • 1. Data: 2011-08-02 10:37:48
    Temat: mBank leży??
    Od: "glang" <g...@o...pl>

  • 2. Data: 2011-08-02 10:39:22
    Temat: Re: mBank leży??
    Od: Kamikaze <m...@p...fm>

    W dniu 2011-08-02 12:37, glang pisze:

  • 3. Data: 2011-08-02 10:42:42
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    >W dniu 2011-08-02 12:37, glang pisze:

    teraz działa

  • 4. Data: 2011-08-02 11:45:38
    Od: "FIODOR" <n...@t...i.siam>

    znowu nie :(

  • 5. Data: 2011-08-02 11:49:48
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ludki masowo się logują, żeby w systemie kartę zastrzec i 2 zł nie zabulić? ;)

  • 6. Data: 2011-08-02 11:56:29
    Od: "FIODOR" <n...@t...i.siam>

    > Ludki masowo się logują, żeby w systemie kartę zastrzec i 2 zł nie
    > zabulić? ;)

    ja probuje od godziny zrobic przelew ale dupa :D no ladnie zaczeli te zmiany
    ... teraz juz na (m) bank wiadomo ze warto doplacac te 2 zl skoro jakosc
    uslug ma sie od dzisiaj az tak podniesc ;-)

  • 7. Data: 2011-08-02 12:00:41
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "FIODOR" <n...@t...i.siam> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > ja probuje od godziny zrobic przelew ale dupa :D no ladnie zaczeli te
    > zmiany ... teraz juz na (m) bank wiadomo ze warto doplacac te 2 zl skoro
    > jakosc uslug ma sie od dzisiaj az tak podniesc ;-)

    Nie wiem o co tu chodzi, ale ja jestem zalogowany non stop od 9:00 rano,
    wykonałem sporo przelewów oraz ze sześć transakcji w eMaklerze i żadnych
    problemów nie doświadczyłem, nie było zerwania sesji, czyli nawet notowania
    emklerowe musiały chodzić prawie ciągle (nie korzystam z nich więc nie
    jestem pewien).

  • 8. Data: 2011-08-02 12:20:02
    Od: "FIODOR" <n...@t...i.siam>

    teraz tez sie mozesz zalogowac ??/ ja od jakiejs 12:30 probuje co chwile i
    ciagle niet ... nie jest to zadne problem z netem bo inne banki i strony
    chodza bezproblemowo

  • 9. Data: 2011-08-02 12:28:41
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "FIODOR" <n...@t...i.siam> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > teraz tez sie mozesz zalogowac ??/ ja od jakiejs 12:30 probuje co chwile
    > i ciagle niet ... nie jest to zadne problem z netem bo inne banki i
    > strony chodza bezproblemowo

    Jestem zalogowany cały czas, a 12 minut temu dokonałem kolejnej transakcji.
    Wszystko działa bez opóźnień.

  • 10. Data: 2011-08-02 12:31:55
    Od: "FIODOR" <n...@t...i.siam>

    kurde ... dziwne ....