  • 11. Data: 2002-06-19 16:15:30
    Temat: Re: mBank. mLinka ile kosztuje ?
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > no bo to już połączenie miedzynarodowe; na numery typu nasze 0700 czy
    > niemiecki 0190 też z zagranicy się nie dodzwonisz

    Dodzwonisz sie za free za granice, pod warunkiem, ze
    numer rozpoczyna sie 00800. Jest to miedzynarodowy
    bezplatny numer. Kazda firma moze takowy miec, jesli
    ja na to stac. Placisz wtedy jedynie za jeden, pierwszy impuls
    liczony wedlug stawki za polaczenie lokalne. Polaczenie moze
    trwac godzine, a Ty zaplacisz tylko za jeden lokalny impuls
    bodajze 29 gr netto ;) No wiec jest to prawie za free :)

    Pozdrowienia,
    Sebastian Gorecki.

  • 12. Data: 2002-06-19 18:20:36
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "cnu" <!cinu@o2.pl> napisał w wiadomości
    > no właśnie
    > w przewodniku piszą że
    > połączenie z nr 08013mBank - opłata jak za połączenie lokalne wg. taryfy
    > TPSA
    > i tu pytania :
    > 1. czy płacę za każde rozpoczęte 3 min czyl jak za rozmowę lokalną?
    > czy też tylko za 1 impuls

    Uogólniając to płacisz jak za rozmowę lokalną, czyli 8-22 impuls co 3minuty,
    22-8 impuls co 6minut.
    Jezeli planujesz długą pogawędkę to lepiej dzwoń po 22 będzie o połowę
    taniej ;)

    > 2. a co w przypadku kiedy jestem abonentem Dialogu? płacę wg stawki TPSA
    czy
    > mojego opa?

    Wszystko zalezy od ceny impulsu za połączenia z 0801. TPSA stosuje w 3
    taryfach 0.29zł netto, mimo że impuls lokalny może być np. za 0.34zł.
    Natomiast w najtańszej taryfie TPSA impuls jest 2 razy droższy nawet na 0801
    i wówczas płacisz za każdy impuls 0.58zł netto.
    Dowiedz się w BOKu Dialog albo zobacz na wcześniejszych fakturach ile liczą
    za impuls za rozmowy z 0801