  • Data: 2008-06-23 09:31:03
    Temat: [mBank][mSIM][TakTak] istnieje jakis uzytkownik?
    Od: michaça <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    bawilem sie kiedys wapem w mBanku pewnie jako jedyny klient z miliona :-) bo jak
    wiadomo ta tchnologia (jak kazda inna oprocz dzwonienia i sms'owania) nie ma
    zadnej przyszlosci i koszt jej rozwoju nigdy sie nie zwroci nawet w 1% :-)
    mBank z niej zrezygnowal ale jest mSIM - sim extra czy jak to sie nazywa koszt
    instalcji to 2,44zl platne operatorow i zadnych kosztow ze strony mBanku
    moje pytanie brzmi jakie sa koszty uzytkowania tego w tak-tak'u? np wchodze i
    wykonuje przelew pomiedzy swoimi rachunkami - ile mi zniknie z konta w TT?
    ktos kiedykolwiek tego uzywal czy znow bede prawdopodobnie pierwszym i
    prawdopodobnie jedynym uzytkownikiem ;-)
    pozdro.
    m.