  • 11. Data: 2009-04-23 13:10:36
    Temat: Re: mBank ma zwidy
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    george pisze:

    > łoo mamo... nie kusiło cie ? :)

    nie nie, gdyby to było 1 500 000,00 to bym sie zastanawiał, ale i tak
    suma niewielka aby zwiac :)

  • 12. Data: 2009-04-23 13:12:21
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    Adam Sito pisze:

    > Ja bym zgłosił na policji i żądał 10% znaleźnego.
    >
    > --
    > AS

    gdybym znalazł to na pewno bym oddał :) naprawdę wież mi ,heheheh

  • 13. Data: 2009-04-23 13:18:37
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "Tadek" news:gspjfh$n6$1@inews.gazeta.pl

    > Ciekawe jak by się sprawa potoczyła jak byś nie zgłosił tego faktu
    > "kompetentnym" pracownikom mLinii? :)
    > Ehh tak czytam te wypowiedzi i... i dochodzę do jednego wniosku. mBank -
    > burdel na wirtualnych kółkach :)

    polskie realia, ogólnie ma raz w miesiącu teatrzyk z bankiem czy to m
    czy bz zawsze cos jest. Kiedys pamietam jakiś gość poszedł do banku bzw
    i powiedział ze maja mi karty zamknąc. A co robi pracownik? jak to co
    zamyka wszystkie karty o tak sobie bo ktoś chciał. Do domu wracałem
    wtedy z chorwacji autem i modliłem się zeby ropa skonczyła sie w Polsce
    i skonczyła sie, ale pani na stacji przyjeła dowodzik. Kiedyś w Grecji
    słonecznej łykneło mi karte w automacie, nie wiem do dzisiaj dlaczego
    pewnie przez tą moja żonę i jej dekold :) visa maiała wydac w ciagu 24h
    nową, tak pisało w umowie. Po powrocie pisali ze nie mogli dostarczyc bo
    mnie tam juz nie było, miałem przedłużyć swój urlop o następne 2 tyg?
    ehh można by książke napisac o bankach i ich wpadkach.

  • 14. Data: 2009-04-23 13:19:21
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "george" news:gspjto$pe0$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Np. jakiś przelew na emax+ i oczekiwanie jak dalej losy pieniędzy się
    > potoczą ;)

    zabraliby z odsetkami, ba nawet mogli zgłosić kradzież.

  • 15. Data: 2009-04-23 13:26:55
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Tadek" <t...@o...pl> wrote in message news:gsppso$1if$2@inews.gazeta.pl...

    > zabraliby z odsetkami, ba nawet mogli zgłosić kradzież.

    nie kradzież (bo to jest kodeks karny i prokuratura) a jedynie
    "nieuprawnione wzbogacenie sie" i to jest kodeks cywilny i sprawa cywilna.
    Wydając dyspozycje przelewu depozytu zgromadzonego na własnym rachunku nie
    okradasz banku. Bank może potem żądać zwrotu powołując sie na kodeks
    cywilny.

    george

  • 16. Data: 2009-04-23 13:26:55
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Tadek <t...@o...pl> writes:

    > zabraliby z odsetkami, ba nawet mogli zgłosić kradzież.

    Że zabraliby to rozumiem, ale dlaczego z odsetkemi? I dlaczego mieliby
    zgłosić kradzież?

    KJ

    --
    GNU is Not Unix

  • 17. Data: 2009-04-23 14:16:05
    Od: Czarek <...@...pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > Że zabraliby to rozumiem, ale dlaczego z odsetkemi?

    Mało tego - z jakimi odsetkami, jakby już zabierali?

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 18. Data: 2009-04-23 14:44:32
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Adam Sito pisze:
    > Własnie dostałem meila z systemu reklamacyjnego mBanku że mój wniosek został
    > zarejestrowany. Problem w tym że żadnej reklamacji nie składałem...
    > Ktoś ma podobnie?

    Z ciekawości sprawdziłem stan wniosku złożonego w czerwcu 2008. Wciąż
    nierozpatrzony. :)

    Reklamacji nie składam, bo nie zależy mi już na pozytywnym rozpatrzeniu
    a chętnie poczekam i sprawdzę jak długo to będzie trwało.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl

  • 19. Data: 2009-04-23 16:32:06
    Od: "Patryk" <p...@w...pl>

    > kochani, mnie przelali pierwszą transzę cudzego kredytu hipotecznego ( 150
    > 000,00zł ) dopiero po 12 dniach i prawie codziennej mojej interwencji
    > telefonicznej i dwóch pisemnych zabrali kasę :(

    Oddałeś 150 koła? Jaki lamus! Ja następnego dnia woziłbym się nowiutkim
    Nissanem 350Z. HAHA.

    --
    Patryk
    http://www.patbank.pl

  • 20. Data: 2009-04-23 16:33:50
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 23 Apr 2009 18:32:06 +0200, Patryk napisał(a):

    > Oddałeś 150 koła? Jaki lamus! Ja następnego dnia woziłbym się nowiutkim
    > Nissanem 350Z. HAHA.

    Słaba prowokacja.

    --
    Borys Pogoreło