  • 1. Data: 2012-05-09 18:35:32
    Temat: mBank nawet aneksu nie po trafi przygotować...
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    Złożyłem wniosek o obniżenie limitu na KK. Dostałem pocztą aneks z
    listem przewodnim, w którym powołują się na dyspozycję obniżenia do
    kwoty X. Wszystko się zgadza. Patrzę na aneks, a tam kwota po obniżeniu
    trzykrotnie większa niż wnioskowana... no w sumie to im się udało, bo
    nie jest wyższa od obecnej, ale jednak niższa o kilka tysięcy...

    Ręce opadają... czy oni tam w ogóle nie myślą przygotowując dokumenty?

  • 2. Data: 2012-05-09 21:10:46
    Temat: Re: mBank nawet aneksu nie po trafi przygotować...
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 09.05.2012 18:35, osa pisze:
> [...]
    > nie jest wyższa od obecnej, ale jednak niższa o kilka tysięcy...
    >
    > Ręce opadają... czy oni tam w ogóle nie myślą przygotowując dokumenty?

    Nie mysla. Tez dostalem ten aneks. Nawet zadnej daty na nim nie bylo. A
    obnizenia laskawie dokonali ponad 2 tygodnie po odeslaniu wniosku.
    Zeby nie bylo - karta dalej obciaza limit globalny swoim starym limitem
    - widac to korzystajac ze zmiany stylu w operze. Ciekawie kiedy to
    laskawie zmienia.

  • 3. Data: 2012-05-09 22:04:25
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-05-09 21:10, neoniusz pisze:

    > Nie mysla. Tez dostalem ten aneks. Nawet zadnej daty na nim nie bylo.

    Tę datę to jeszcze mogę zrozumieć, przystawią pieczątkę jak sami
    podpiszą. Ale żeby kwoty się nie zgadzały...

> [...]
    > Zeby nie bylo - karta dalej obciaza limit globalny swoim starym limitem
    > - widac to korzystajac ze zmiany stylu w operze. Ciekawie kiedy to

    No to ładnie... ciekwe kiedy zaktualizują BIK... i czy w ogóle ;)

  • 4. Data: 2012-05-10 10:48:55
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 09.05.2012 22:04, osa pisze:

    > Tę datę to jeszcze mogę zrozumieć, przystawią pieczątkę jak sami
    > podpiszą. Ale żeby kwoty się nie zgadzały...

    > No to ładnie... ciekwe kiedy zaktualizują BIK... i czy w ogóle ;)

    O, nareszczie dzis przestala obciazac. I od razu smieszna reklama dla
    ciebie skoczyla o 100%. Dalej jednak zdolnosc obciaza mi VC, z ktorej
    zrezygnowalem "bez wypowiedzenia" 20 kwietnia... Cos czuje, ze beda nici
    z MC World. Ciekawe czy komus sie w ogole udalo dostac te karte.

  • 5. Data: 2012-05-10 12:45:04
    Od: luc <b...@g...net>

    On 10 Maj, 10:48, neoniusz <n...@j...org> wrote:
> [...]
    > zrezygnowalem "bez wypowiedzenia" 20 kwietnia... Cos czuje, ze beda nici
    > z MC World. Ciekawe czy komus sie w ogole udalo dostac te karte.

    Co najmniej 21 osób dostało:

    http://www.mbank.pl/download/karty/I-tura-konkursu-w
    yniki.pdf

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 6. Data: 2012-05-10 15:43:29
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10.05.2012 10:48, neoniusz pisze:

> [...]
    > zrezygnowalem "bez wypowiedzenia" 20 kwietnia... Cos czuje, ze beda nici
    > z MC World. Ciekawe czy komus sie w ogole udalo dostac te karte.

    To sie pochwale... he-he.
    Zlozylem wniosek przedwczoraj o MCW, ale jeszcze ten stary limit platyny
    obciazal - tak jak pisalem, pokazywalo dobrze, ale jak sie zmienilo
    styl, to dalej obciazal. Od wtedy wisial ze statusem "oczekiwanie na
    dokumenty" czyli odrzucony. Dzis zadzwonil pan i powiedzial, ze niestety
    analityk stwierdzil, ze mnie nie stac na nastepna karte.
    5 minut po rozmowie (i odrzuceniu tamtego wniosku) postanowilem
    sprobowac ponownie, bo jak wczesniej pisalem, opera pokazywala, ze
    platyna juz nie obciaza. I bach, sms, karta przyznana. Jupeeer. Kocham
    ten ich caly system. Skladasz wniosek kilka minut po odrzuceniu
    poprzedniego i dostajesz karte.

    Tak wiec jest prosto - trzeba sobie samemu sprawdzac w ukrytych opcjach
    co nas obciaza, bo mozna sie zdziwic.

  • 7. Data: 2012-05-10 16:00:58
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10.05.2012 15:43, neoniusz pisze:
    > Tak wiec jest prosto - trzeba sobie samemu sprawdzac w ukrytych opcjach
    > co nas obciaza, bo mozna sie zdziwic.

    A VC dalej wisi jak wisialo i robi balagan. Ciekawe czy sie z tym kiedys
    uporaja. Oni daja jakies potwierdzenie zamkniecia karty?

  • 8. Data: 2012-05-10 18:57:59
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-05-10 15:43, neoniusz pisze:

> [...]
    > platyna juz nie obciaza. I bach, sms, karta przyznana. Jupeeer. Kocham
    > ten ich caly system. Skladasz wniosek kilka minut po odrzuceniu

    Działa różnie, bawiłem się tak ichnim systemem:
    wniosek -> analityk -> odrzucenie -> wniosek -> analityk -> odrzucenie
    -> wniosek -> odrzucenie! Zdziwiłem się że na poziomie potwierdzania
    danych osobowych przez pracownika. Zadzwoniłem spytać o co chodzi i niby
    karencja po odrzuceniu... ale ona X razy nie zadziałała... aż nagle
    teraz ;) Więc ten ich system jest naprawdę szalony ;)

  • 9. Data: 2012-05-18 23:53:38
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-05-09 21:10, neoniusz pisze:
    > Nie mysla. Tez dostalem ten aneks. Nawet zadnej daty na nim nie bylo. A
    > obnizenia laskawie dokonali ponad 2 tygodnie po odeslaniu wniosku.

    We wtorek odesłałem aneks, a dziś limit zmniejszony! Wczoraj nie
    logowałem się do bąka to nie wiem czy już było obniżone... normalnie w
    szoku jestem ;) Ale pewnie ta sprawność to wypadek przy pracy tylko...