    From: Jarek Dukat <n...@f...news>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - niepowazni partacze
    Date: Fri, 09 Feb 2007 22:03:31 +0100

    Wlasnie minielo 15 dni roboczych odkad zamowilem na mLinii zaswiadczenie
    o wysokosci zadluzenia w celu refinansowania kredytu. Oczywiscie go nie
    otrzymalem. 15 dni mi podala baba na mLinii jako ich czas na wystawienie
    tego swistka. Oczywiscie w poniedzialek zadzwonie zlozyc reklamacje. A w
    miedzy czasie pytanie do grupowiczow - czy istnieje jakas mozliwosc
    zrobienia mBankowi kwasu z powodu niedotrzymania terminu, ktory sami
    wyznaczyli? Mam tej ich amatorszczyzny juz szczerze dosc.
    To jednak nie jest powazny bank dla wymagajacych klientow, tylko jakas
    tandetna zabawka dla dzieciakow handlujacych na Allegro :(

    Jarek