  • 1. Data: 2010-05-17 16:08:01
    Temat: mBank - nowa TOiP + Bilix
    Od: MK <m...@i...pl>

    Wlanise sie zalogowale do mBanku i widze komunikat o zmianach w
    TOiP... ciekawe dlaczego napisali, ze sie zmienia, a nie ze sie
    zmienila, rano ni bylo tej informacji...

    Informujemy, że z dniem 17 maja 2010 roku następuje zmiana Taryfy
    Prowizji i Opłat mBanku.

    Zmiany polegają na:

    1) wzroście prowizji od transakcji wypłat gotówki z kart kredytowych
    (w bankomatach i oddziałach banków w Polsce) - dotychczas prowizja
    wynosiła 3% min 5,00 PLN, po zmianie wynosić będzie 3% min 7,00 PLN

    2) dodaniu informacji, że Bank nie pobiera prowizji za uruchomienie
    kredytu ratalnego w KARCIE kredytowej

    3) wprowadzeniu miesięcznej opłaty za korzystanie z usługi BILIX w
    ramach rachunku eKONTO
    i mBIZNES KONTO w wysokości 1,00 PLN z zastrzeżeniem w przypisie nr
    45, że do końca września opłata za usługę nie jest pobierana.

    MK

  • 2. Data: 2010-05-17 16:23:55
    Temat: Re: mBank - nowa TOiP + Bilix
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MK wrote:
    > Wlanise sie zalogowale do mBanku i widze komunikat o zmianach w
    > TOiP... ciekawe dlaczego napisali, ze sie zmienia, a nie ze sie
    > zmienila, rano ni bylo tej informacji...

    mBank właśnie wysyła info o przerwie z 9 maja.
    Się ciesz, że o zmianach dowiadujesz się dziś, a nie za 2 tygodnie.

    I tak wielki sukces. Sporo nadgonili.

  • 3. Data: 2010-05-18 16:10:57
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 17 Maj, 18:08, MK <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > i mBIZNES KONTO w wysokości 1,00 PLN z zastrzeżeniem w przypisie nr
    > 45, że do końca września opłata za usługę nie jest pobierana.
    Może ktoś zgłębił meandry twórców tego TOiP: dlaczego mam płacić za
    coś co normalnym przelewem mam za darmo ?