  • 21. Data: 2003-04-18 09:44:21
    Temat: Re: mBank płatny?
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    valet wrote:

    > Tak, też mnie to czasem zastanawia - ludziska lekką ręką wydają spore kwoty
    > na jakieś duperele, a kiedy mają wydać na jakąkolwiek czynność bankową
    > choćby
    > 0,50 gr to krew im w żyłach zastyga ;)

    Może te duperele wszędzie są płatne? A poza tym 0,50 gr za przelew to ja
    mogę płacić:-)

    pzdr

    Tomek

  • 22. Data: 2003-04-19 18:58:55
    Temat: IMHO - nie
    Od: w...@p...onet.pl

    > Witam.
    > Czy ktoś może potwierdzić (lub zdementować) informację, jakoby mBank miał
    > wprowadzić w niedługim czasie opłatę za prowadzenie ekonta?
    >
    > Krzysiek

    Na moim poziomie informatywnym nic o tym nie wiadomo
    (na pewno w biznes -planie do końca roku nie ma takiej pozycji jako oplata zed
    eKONTO)
    pozdr.
    wesołych świąt
    W.Bolanowski

  • 23. Data: 2003-04-19 20:01:26
    Temat: Odp: IMHO - nie
    Od: "Premier" <w...@p...fm>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...

    > Na moim poziomie informatywnym nic o tym nie wiadomo
    > (na pewno w biznes -planie do końca roku nie ma takiej pozycji jako oplata
> [...]

    też mi się to obiło o uszy od dysponenta, nie dość że mają wprowadzić
    opłatę, to poniekąd czas pracy placówek ma być skrócony.

  • 24. Data: 2003-04-20 07:44:51
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Premier <w...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b7tikd$8gs$...@n...news.tpi.pl...

    > też mi się to obiło o uszy od dysponenta, nie dość że mają wprowadzić
    > opłatę, to poniekąd czas pracy placówek ma być skrócony.

    Jakich placówek?

  • 25. Data: 2003-04-20 08:40:55
    Temat: Re: IMHO - nie
    Od: "MaDeR" <S...@w...pl>

    > Jakich placówek?
    Jaka opłata? ):)

    Paweł Papierkowski "MaDeR" - m...@w...pl
    Moja strona: http://inq.prv.pl/ (wykreśl _AnTiSpAm z maila)
    Wojna atomowa - marzeniem milionów! Podziękuj Bushowi.

  • 26. Data: 2003-04-20 09:13:34
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jakich placówek?