  • 1. Data: 2008-02-04 00:52:44
    Temat: mBank - po awarii z 14.01 ;-)
    Od: " " <p...@N...gazeta.pl>

    Hej!

    Na mojej karcie kredytowej VISA, co ja wydal mBank
    mam ciagle wycofane dwie operacje - jedna z 12.01,
    ktora byla ksiegowana 15.01 i jedna z 14.01, ktora
    byla ksiegowana kiedystam. Bank wycofal je w zwiaku z
    ze swoja gafa "jestesmy 15 razy lepsi niz konkurencja".

    Czy mam rozumiec, ze bank policzy sobie to w straty?
    W sensie: ludzikom w sklepikach zostanie wyplacona
    kasa z ubezpieczen (czy skadtam sie wyplaca, jak nie
    ma obciazenia na karcie klienta, a pieniazki w sklepiku
    zostaja). Czy moze te operacje zostana jednak wrocone?

    Jak to u was wyglada?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-02-04 06:07:22
    Temat: Re: mBank - po awarii z 14.01 ;-)
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 04.02.2008 <p...@N...gazeta.pl> napisał/a:
    > Czy mam rozumiec, ze bank policzy sobie to w straty?

    Marne szanse. Co najwyżej obciąży później. Jeśli w następnym okresie
    rozliczeniowym, to masz darmowy kredyt.
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 3. Data: 2008-02-04 16:16:07
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    " " <p...@N...gazeta.pl> writes:

> [...]
    > kasa z ubezpieczen (czy skadtam sie wyplaca, jak nie
    > ma obciazenia na karcie klienta, a pieniazki w sklepiku

    Sprzedawcy nie maja o takich rzeczach zielonego pojecia, ich
    ew. ubezpieczenie ma sie do tego dokladnie nijak. To sprawa banku, i
    co najwyzej bank moze za to zaplacic. Aczkolwiek raczej na to bym nie
    liczyl.

    > Czy moze te operacje zostana jednak wrocone?

    Pewnie zostana ponownie zaksiegowane.
    --
    Krzysztof Halasa