  • 11. Data: 2002-02-01 11:41:26
    Temat: Re: mBank problem z przelewami przyszlymi
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Chyba mBank zaczyna upodabniac sie do zubra... Szkoda ;)

    Ten nielubiany żubr wykonał mi wczoraj złożony (o 8:15) przelew w teleserwisie
    do mBanku, który również wczoraj został na dzisiaj zadysponowany :-)
    Więc proszę mi tu nie narzekać ;-))
    Grzegorz

  • 12. Data: 2002-02-01 11:48:21
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Rafal Podeszwa" <p...@t...chem.uw.edu.pl> wrote in
    message news:3C5A7BF6.D5F4411@tiger.chem.uw.edu.pl...
    > Ja cwiczylem w grudniu. Najpierw zrealizowal sie wewnetrzny, a potem
    > zewnetrzny, wiec bylo OK. Jak jest teraz, nie wiem.
    Ja troche wczesniej. Wiec moze cos pozmieniali od tej pory. Trzeba bedzie
    sprawdzic.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 13. Data: 2002-02-01 22:40:28
    Od: "Piotr K." <p...@s...delete-this.com.and-this-too.pl>

    "Pedroz" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > "Rafal Podeszwa" <p...@t...chem.uw.edu.pl> wrote in
    > message news:3C5A7BF6.D5F4411@tiger.chem.uw.edu.pl...
    > Ja troche wczesniej. Wiec moze cos pozmieniali od tej pory. Trzeba bedzie
    > sprawdzic.

    Ja tak robie zawsze i jak dotąd zawsze działało. Ostatnia taka operacja
    (Emax -> Ekonto -> na zewnątrz, zlecone wczesniej na ten sam dzień)
    zakończyła się powodzeniem 31.01.02.

    PiK