  • 11. Data: 2004-11-29 12:57:05
    Temat: Re: mBank przez www
    Od: "Łukasz" <djgrizli@spam_jest_fe_o2.pl>

    Użytkownik "Beer" napisał w wiadomości

    > U mnie rano przelew poszedł OK. Szybko, sprawnie.
    > Teraz potrzebuję 'na gwałt' wydruku potwierdzenia i męczę się ponad 35
    > minut !!!
    > Tragedia

    Ja potrzebowałem zobaczyć historie przelewów żeby wiedzieć kto mi kase
    wpłacił...udało się po prawie godzinie:(

  • 12. Data: 2004-11-29 13:10:17
    Od: "Marcin H." <m...@W...o2.pl>

    Dnia 2004-11-29 13:34:05, Łukasz <djgrizli@spam_jest_fe_o2.pl> na grupie
    pl.biznes.banki napisał:
    > Mam do was pytanie czy oni mają aktualnie jakąs awarie?Mam łacze dsl 2Mbit z
    > TPSA i strona mBanku działa tragicznie nie jestem w stanie normalnie
    > obsługiwać swojego konta.Czy na innych łączach też macie podobnie?

    No po Twoim poście to się mogło jedynie pogorszyć bo każdy kto go
    przeczytał rzucił się od razu na przeglądarkę, żeby sprawdzić "czy u niego
    też?" :)

    --
    Pozdrawiam,

    Marcin

  • 13. Data: 2004-11-29 13:14:34
    Od: "StrongMan" <e...@n...dziala>

    Użytkownik "Łukasz" <djgrizli@spam_jest_fe_o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2Mbit z TPSA i strona mBanku działa tragicznie nie jestem w stanie
    > normalnie obsługiwać swojego konta.Czy na innych łączach też macie

    Teraz wogole serwis transakcyjny mbanku zostal wylaczony...

    --
    Pozdrowienia

  • 14. Data: 2004-11-29 13:38:38
    Od: "ja" <...@m...il>

> [...]
    > TPSA i strona mBanku działa tragicznie nie jestem w stanie normalnie
    > obsługiwać swojego konta.Czy na innych łączach też macie podobnie?

    MBANK DZIAŁA DZIŚ PONIŻEJ KRYTYKI
    od wielu godzin z przerwami staram się wykonać przelew - bez sukcesu do tej
    pory

  • 15. Data: 2004-11-29 13:39:44
    Od: "StrongMan" <e...@n...dziala>

    > MBANK DZIAŁA DZIŚ PONIŻEJ KRYTYKI
    > od wielu godzin z przerwami staram się wykonać przelew - bez sukcesu do
    > tej pory

    sprobuj teraz.. jest lepiej.. ale nie gwarantuje ze uda ci sie wykonac
    przelew

    ___
    * mnie sie udalo przed chwila

    --
    Pozdrowienia

  • 16. Data: 2004-11-29 14:14:21
    Od: "ja" <...@m...il>

    Użytkownik "StrongMan" <e...@n...dziala> napisał w wiadomości
    > sprobuj teraz.. jest lepiej.. ale nie gwarantuje ze uda ci sie wykonac
    > przelew

    właśnie się wykonał, saldo spadło, ale potwierdzenie, ani historia nie umie
    się otworzyć :-(

  • 17. Data: 2004-11-29 14:22:28
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    StrongMan wrote:

    > Potwierdzam - mbank dostał zadyszki. Zarowno serwis transakcyjny jak i
    > strona informacyjna.... A dziwne, przeciez dzisiaj nie jest 10.....

    To nie wiesz o tym, że ci którzy prowadzą DG i potrafią liczyć składki
    za listopad płacą zazwyczaj do 30 listopada? ;)

  • 18. Data: 2004-11-29 14:29:42
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik jureq napisał:

    > To nie wiesz o tym, że ci którzy prowadzą DG i potrafią liczyć składki
    > za listopad płacą zazwyczaj do 30 listopada? ;)

    Jakie skladki? ZUS do 10, PIT do 20, VAT do 25 dnia kolejnego miesiaca
    po tym, w ktorym powstalo zobowiazanie.

    Bartol

  • 19. Data: 2004-11-29 14:30:02
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Bartol Partol wrote:

    > Jakie skladki? ZUS do 10, PIT do 20, VAT do 25 dnia kolejnego miesiaca
    > po tym, w ktorym powstalo zobowiazanie.

    A wiesz co to jest podwójna zaliczka na PIT i jak jej unikać?

  • 20. Data: 2004-11-29 14:32:28
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik jureq napisał:

    > A wiesz co to jest podwójna zaliczka na PIT i jak jej unikać?

    Wiem, ale zbyt wiele sposobo na jej unikniecie nie znam. Poza
    niewystawianiem zbyt wielu faktur w listopadzie. ;-)

    Chetnie sie dowiem.

    Bartol