  • 11. Data: 2010-01-07 18:46:29
    Temat: Re: mBank pstryka w nos Aliorowi
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent xbartx nadaje:
    > Nie oszukujmy się, ale to Alior może raczej podbierać
    > klientów mBankowi a nie odwrotnie.

    Nie oszukujmy się, to nie ilość klientów decyduje o sukcesie. Jeśli w
    mBanku nawet podwoi się ilość klentów korzystających tylko z DARMOWYCH
    usług to bedzie to strzał we własną stopę. Ci którzy się przenoszą są
    raczej świadomi tego co robią.
    Dlaczego w mBanku nie ma propozycji dla przedsiębiorców którzy przynoszą
    gotówkę taczkami np. choćby nawet sezonowe wpłatomaty w miejscowościach
    wypoczynkowych, w górach czy nad morzem?

  • 12. Data: 2010-01-07 18:56:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 07 Jan 2010 10:37:09 -0800, BK napisał(a):

    > Hehe no wlasnie dlatego sie zastanawiam czy to zdrowe przekomarzanie. Do
    > tej pory Alior raczej nie kierowal zadnych akcji do klientow mBanku.
    > mBank wyprowadzil atak.I teraz pytanie -> czy Alior zdecyduje sie na
    > odpowiedz? Bo jesli tak to mBank moze miec problem :)

    Hmmm może i coś tam odpowiedzą, ale wydaje mi się, że Alior musi się
    uporać jeszcze z kilkoma problemami wieku dziecięcego i dopiero wtedy
    będzie mógł zacząć pełnoprawnie kozaczyć hłe hłe.

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2010-01-07 19:01:24
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "BK" news:b9684864-906c-4eb8-8c5f-0f66e29c5965@k19g2000yq
    c.googlegroups.com

    > Po drugie, mBank dopiero co zakonczyl chyba najwieksza afere
    > reputacyjna w naszej bankowosci [mStop, nabici w mBank ect.] nie wiem
    > czy zagrywki atakujace inny konkretny bank to dobra droga do poprawy
    > wizerunku ;)

    Może się mylę ale chyba era zgrywania głupa przez mBank/pewnych ludzi go
    reprezentujących zaczęła się w 2008 roku kiedy pewne osoby z ramienia mBanku
    podważały funkcjonowane BFG, dyskredytowały banki, które oferowały lepszy %
    na depozytach niż mBank itp. Potem "jaja" z klientami posiadającymi stary
    mPlan.
    Czy obecny wpis na blogu to początek kolejnego piekiełka - nie wiem, czas
    pokaże. Jedno jest pewne - mBank nie ma już tej iskierki co kiedyś... a
    szkoda.

  • 14. Data: 2010-01-07 19:02:28
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MarekZ" news:hi58qn$5tl$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Ja uważam, że to bardzo fajne zagranie. Choć z powodów, które wymieniłeś
    > powyżej na realny sukces się zapewne nie przełoży. Ale co do zasady,
    akurat
    > na mnie robi wrażenie sympatyczne.

    OK, ale czy takie akcje nie lepiej robić na jakiś portalach branżowych? No
    chyba, że wpis na blogu to tylko początek działań, które będą miały szerszy
    wymiar.

  • 15. Data: 2010-01-07 19:07:35
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "JanKo" news:hi5a89$23$1@inews.gazeta.pl

    > Dlaczego w mBanku nie ma propozycji dla przedsiębiorców którzy przynoszą
    > gotówkę taczkami np. choćby nawet sezonowe wpłatomaty w miejscowościach
    > wypoczynkowych, w górach czy nad morzem?

    A można się dowiedzieć po co sezonowe wpłatomaty? O ile idee sezonowych
    bankomatów rozumiem to już sezonowych wpłatomatów nie bardzo, no ale może z
    głupi jestem. W końcu nie potrafiłem konta w UK założyć i jestem budowlańcem
    z wyboru :)

  • 16. Data: 2010-01-07 19:08:39
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:hi5aou$oge$5@inews.gazeta.pl

    > Hmmm może i coś tam odpowiedzą, ale wydaje mi się, że Alior musi się
    > uporać jeszcze z kilkoma problemami wieku dziecięcego i dopiero wtedy
    > będzie mógł zacząć pełnoprawnie kozaczyć hłe hłe.

    Chodzą słuchy, że ostatnie problemy z systemem to wytaczanie ciężkich dział
    w bankowej wojnie ;)

  • 17. Data: 2010-01-07 19:25:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 07 Jan 2010 20:01:24 +0100, Valdi napisał(a):

    > Czy obecny wpis na blogu to początek kolejnego piekiełka - nie wiem,
    > czas pokaże. Jedno jest pewne - mBank nie ma już tej iskierki co
    > kiedyś... a szkoda.

    Ale to na głównej zobacz jak z Aliorowego melonika woda wycieka :)

    --
    xbartx

  • 18. Data: 2010-01-07 19:43:54
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

    Dnia 07-01-2010 o 19:00:38 Zygmunt M. Zarzecki
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał(a):

    > Gdzie ten pstryczek?

    Przyjrzyj się reklamie.

  • 19. Data: 2010-01-07 20:26:05
    Od: BK <b...@g...com>

    On 7 Sty, 19:43, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Najcenniejszych klient w (czyli bardziej "kredytowych" ni "depozytowych")
    > Alior ze swoimi mo liwo ciami kredytowymi i tak nie ma najmniejszych szans
    > odbi mBankowi w znacz cej ilo ci.

    I tak - i nie. Alior jest jednak najbardziej nadplynnym bankiem na
    rynku bez zadnego bagazu przeszlosci czy zaangazowan w jakies
    segmenty. Banki dzialajace od lat raz, ze maja ograniczone mozliwosci
    finansowania [kapital umoczony w kredyty, rynek miedzybankowy suchy,
    wojna depozytowa jest kosztowna, a grupy miedzynarodowe raczej nie
    szastaja pieniedzmi], dwa, ze KNF sugeruje raczej akcje
    dokapitalizowania sektora i ograniczenia akcji kredytowej/ryzyka
    kredytowego.

    W takiej sytuacji kazdy nowy gracz moze sobie po prostu wybrac segment
    rynku kredytowego, w ktorym chce zdobyc odpowiedni udzial i raczej ten
    udzial zdobedzie przy biernym oporze starych graczy.

    Inna sprawa, ze mBank i Alior to nie jest bezposrednia konkurencja.
    Raczej jest to grupa BRE vs. Alior. mBank bedzie po prostu zbrojnym
    ramieniem broniacym takze Multi i samego Bre, ktorym nie do konca
    wypada bawic sie w takie "prztyczki".

  • 20. Data: 2010-01-07 21:34:30
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-01-07 20:01, Valdi wrote:
> [...]
    > na depozytach niż mBank itp. Potem "jaja" z klientami posiadającymi stary

    Valdi, a czy Ty pamiętasz mW(ielkiego)B(ankowca) ? Ten dopiero jaja
    sobie robił na forum z klientów - i to w czasach, kiedy mBank
    naprawdę był OK :-)

    witrak()