  • 1. Data: 2013-06-28 09:41:07
    Temat: mBank - śmiać się czy płakać ?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    mBank: Reklamacja nie uznana bo gotówka z bankomatu w dniu 27 maja o
    godzinie 18 została podjęta.

    Szkopuł w tym, że reklamacja została zgłoszona 27 maja o godzinie 11 (i
    dotyczyła transakcji sprzed kilku dni).
    Skąd oni biorą ludzi, których nie dziwi reklamowanie transakcji na kilka
    godzin przed jej przeprowadzeniem ?
    Czyżby to było to samo źródło skąd wzięli kogoś kto zdecydował o wyłączeniu
    liczników transakcji off-line w kartach.
    P.G.

  • 2. Data: 2013-06-28 09:48:40
    Temat: Re: mBank - śmiać się czy płakać ?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Piotr Gałka napisał(a) :
> [...]
    > dotyczyła transakcji sprzed kilku dni).
    > Skąd oni biorą ludzi, których nie dziwi reklamowanie transakcji na kilka

    Z maturzystów Giertycha?

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

  • 3. Data: 2013-06-28 10:09:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-28 09:41, Piotr Gałka pisze:
> [...]
    > Czyżby to było to samo źródło skąd wzięli kogoś kto zdecydował o
    > wyłączeniu liczników transakcji off-line w kartach.

    Kto wie, może prawdę napisali, że wówczas została podjęta (może nie
    przez Ciebie). W sumie to nawet dobrze, w sądzie dowód tego, że bank
    wydał gotówkę z bankomatu po kilku dniach od wypłaty. Myślę, że sąd nie
    będzie miał wątpliwości, że tak nierozsądne zachowanie banku musi
    skutkować odpowiednim odszkodowaniem.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2013-06-28 10:19:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.06.2013 09:41, Piotr Gałka pisze:
    > mBank: Reklamacja nie uznana bo gotówka z bankomatu w dniu 27 maja o
    > godzinie 18 została podjęta.
    >
    > Szkopuł w tym, że reklamacja została zgłoszona 27 maja o godzinie 11 (i
    > dotyczyła transakcji sprzed kilku dni).

    No to leć na policję i składaj zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa.
    I jednocześnie do nadzoru bankowego.

  • 5. Data: 2013-06-28 10:52:25
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Kto wie, może prawdę napisali, że wówczas została podjęta (może nie przez
    > Ciebie). W sumie to nawet dobrze, w sądzie dowód tego, że bank wydał
    > gotówkę z bankomatu po kilku dniach od wypłaty.
    Prawdę napisali, ale nie o tym bankomacie którego dotyczyła reklamacja :-).
    Jakoś nieodparcie mi się kojarzy: "W związku z przebudową ulicy Karolkowej
    proszę o przydział mieszkania."
    P.G.

  • 6. Data: 2013-06-29 17:52:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" kqjemo$ek7$...@s...invalid

> [...]
    > Czyżby to było to samo źródło skąd wzięli kogoś kto zdecydował o wyłączeniu
    liczników transakcji off-line w kartach.

    Źródło to samo -- ale nie to, o którym myślisz.
    Twoi dwaj rozmówcy

    "Liwiusz" kqjgb3$mcv$...@n...news.atman.pl
    "Andrzej Lawa" kqjgu6$ms8$...@n...news.atman.pl

    są z tego samego źródła, co wiadomy pracownik mBanku.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-07-03 00:57:29
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 28 Jun 2013 09:48:40 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Z maturzystów Giertycha?

    Nie cierpię Giertycha ale się zastanawiam, skąd się wzięło przekonanie,
    że "maturzyści Giertycha" reprezentowali gorszy poziom niż ich
    poprzednicy?
    Przecież to nie Giertych zniósł matematykę na maturze, tylko minister
    Mirosław Handke z Unii Wolności, a Giertych matematykę na maturze
    przywracał!
    Faktem jest, że "maturzyści Giertycha" mieli obniżone kryteria
    klasyfikacyjne z matematyki, ale przecież ich poprzednicy w ogóle
    matematyki nie zdawali i mogli otrzymać świadectwo maturalne mając nawet
    problemy z tabliczką mnożenia, a tego jakoś nikt im nie wypomina i nie
    nazywa ich "maturzystami Handkego".

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof