  • 11. Data: 2009-03-10 19:38:04
    Temat: Re: mBank też nas kantuje
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    WOJO wrote:

    > Stron bankowych z założenia nie możesz "ciągnąć" z cache...

    z czyjego zalozenia ?

  • 12. Data: 2009-03-10 19:41:27
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > z czyjego zalozenia ?

    Chciałbym odpowiedzieć, że osoby odpowiedzialnej w banku za bezpieczeństwo,
    ale nie wiem czy mogę ;)
    WOJO

  • 13. Data: 2009-03-10 19:42:48
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > nie stoi. Stoi ze na 4%

    Jesteś pewien, że chciałeś mnie zacytować ? Jeśli tak to są to zdecydowanie
    nie moje słowa.
    WOJO

  • 14. Data: 2009-03-10 19:51:17
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    WOJO wrote:

    > Chciałbym odpowiedzieć, że osoby odpowiedzialnej w banku za bezpieczeństwo,
    > ale nie wiem czy mogę ;)

    wyczysc cache, wejdz na strone mbanku, zakmnij przegladarke, przegladnij
    te z zalozenia niecacheowalna zawartosc ktora znalazla sie na dysku,
    a nastepnie zweryfikuj zalozenia :)

  • 15. Data: 2009-03-10 22:40:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > z czyjego zalozenia ?

    generanie z zalozenia pierwszej zmiany ustawien przegladarek ktore nie maja
    tego domyslnie ustawionego (patrz IE i "nie zapisuj szyfrowanych stron na
    dysku)

    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,
    a odpowiedzi nie uwzględniają innego niż mój punktu widzenia.

  • 16. Data: 2009-03-11 06:03:29
    Od: Jurgen <J...@n...pl>

    On Tue, 10 Mar 2009 20:42:48 +0100, WOJO <s...@a...unknown.hehe> wrote:

    > Jesteś pewien, że chciałeś mnie zacytować ? Jeśli tak to są to zdecydowanie
    > nie moje słowa.

    ty cos cytowales ?

    --
    pozdrawiam
    Jurek

  • 17. Data: 2009-03-11 16:32:04
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Budzik wrote:

    > generanie z zalozenia pierwszej zmiany ustawien przegladarek ktore nie maja
    > tego domyslnie ustawionego (patrz IE i "nie zapisuj szyfrowanych stron na
    > dysku)

    tyle ze w tym watku nie chodzi o szyfrowane strony

  • 18. Data: 2009-03-11 17:55:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > tyle ze w tym watku nie chodzi o szyfrowane strony

    ło matko...! To tym bardziej nie wiem, co WOJO miał na mysli...

    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac
    'wali' i mam ja gdzies" MikeXex