    From: "Pit" <p...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [mBank] udusze ta zlota rybke, grrr...
    Date: Fri, 30 May 2003 15:15:12 +0200

    Powiedzcie, jak wypelnic prawidlowo formularz o KK w mBanku?
    Pierwsza rzecza, która mnie spotkala, to brak mojej uczelni w spisie, ale to
    juz wyjasnilem w mLinii. Staram sie o karte dla studenta, gdyz zmienilem
    prace i w nowej jestem za krótko. Mila pani powiedziala, abym sobie wypelnil
    dalej samodzielnie wniosek na www, co zreszta usilnie staralem sie zrobic.
    Poleglem jednak na tym, iz nie mam zdolnosci kredytowej?! Czy to przez to,
    ze nie studiuje dziennie? O co chodzi?
    Chcialem sobie przeniesc KK z innego banku, ale za obecny limit 8 tys. mBank
    mógl mi zaoferowac tylko 5 tys., wiec to nie jest takie zwyczajne
    przeniesienie, myslalem, ze dostane taki sam lub wyzszy limit.

    --
    Pozdrawiam!
    Piotrek <> p...@...pl