  • 51. Data: 2004-09-01 13:12:55
    Temat: Re: mBank - ukryte oplaty
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Radoslaw P. said the following on 2004-09-01 15:03:
    [...]

    > Klient nie dokonuje przewalutowania, lecz bezgotówkowej transakcji kartowej.

    Tylko potwierdzasz, że ustawienie dla Ciebie czasowego scoree było błędem.
    Naprawiłem go.
    KJ

  • 52. Data: 2004-09-01 13:18:25
    Od: Radosław P. <f...@a...pl>

    Wed, 01 Sep 2004 15:12:55 +0200, w <ch4hsp$13u$1@inews.gazeta.pl>, Kamil Jońca
    <k...@g...pl> napisał(-a):

    > Radoslaw P. said the following on 2004-09-01 15:03:
    > [...]
    > >
    > Tylko potwierdzasz, że ustawienie dla Ciebie czasowego scoree było błędem.
    > Naprawiłem go.

    Naprawdę do ciebie nie dociera, że klienta nie obchodzi co bank chce wykonać
    przy okazji? Informacja, że kupując X musimy kupić przy okazji usługi Y i Z
    powinny być jasno napisane w cenniku.

    Celowo tak odpowiedziałem, żebyś miał okazję w końcu uruchomić swój mózg, ale
    widać nie udało ci się. Następny "pretorianin"?

  • 53. Data: 2004-09-01 13:21:49
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Radosław P. said the following on 2004-09-01 15:18:
    [...]

    > Naprawdę do ciebie nie dociera, że klienta nie obchodzi co bank chce wykonać
    > przy okazji? Informacja, że kupując X musimy kupić przy okazji usługi Y i Z
    > powinny być jasno napisane w cenniku.
    No i jest. Podobnie jak w BZWBK, i z tego co tu sie dowiedziałem w
    Millennium.

    Pozostałe banki też to stosują, tylko dystkretnie opłatę przemilczają
    nie chcąc denerwoawać klientów (Co moim zdaniem jest nie do końca
    legalne. Zobaczymy czy prokuratura podzieli moje zdanie)

    KJ

  • 54. Data: 2004-09-01 14:27:40
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Rafal <r...@p...onet.pl> wrote:
    > A czemu mBank mialby zmieniac wlasciciela?

    chyba taka figura retoryczna? ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 55. Data: 2004-09-01 14:28:14
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jan Werbiński <j...@f...com> wrote:
    > Konkretniej to np Inteligo przy zakupach w Niemczech wypadało kiedyś
    > korzystniej od mBanku i nawet od gotówki kupionej w kantorze.
    >
    > Teraz może być inaczej.

    teraz _jest_ inaczej. sprawdzone w te wakacje na weekend w niemczech...

    http://www.PRnews.pl

  • 56. Data: 2004-09-01 14:34:11
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> wrote:
    > IMHO nietrudno. Jeśli podają cenę 100 zł, a każą sobie płacić 101, to
    > jest to nieuczciwość.

    Masz w zupelnosci racje.
    Wszystkie polskie banki sa pod tym wzgledem nieuczciwe i mBank nie jest tu
    zadnym wyjatkiem.
    dobrze, ze przynajmniej podaje, ze pobiera 2% - wiadomo, ze lepiej placic ta
    karta poza strefa euro niz bankow ktore biora wiecej.

    Pytanie teraz powstaje - czy te 2% to nie jest tez prowizja np Visy, ktora
    bank musi przeciez pokryc (z pieniedzy klienta)

    http://www.PRnews.pl

  • 57. Data: 2004-09-01 16:27:00
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 1 Sep 2004 16:34:11 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    >dobrze, ze przynajmniej podaje, ze pobiera 2% - wiadomo, ze lepiej placic ta
    >karta poza strefa euro niz bankow ktore biora wiecej.

    niech jednak nie pisze w innym miejscu, że nie pobiera żadnych
    prowizji.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 58. Data: 2004-09-01 16:41:02
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > IMHO nietrudno. Jeśli podają cenę 100 zł, a każą sobie płacić 101, to
    > jest to nieuczciwość.

    A jak placisz zagrania i Ci przelicza po wyzszym kursie to psioczysz ze
    sklep nieuczciwy? Podaja cene w koronach - czyli w takiej walucie jaka
    obsluguje ich aklajer.

    --
    JaKi

  • 59. Data: 2004-09-01 16:43:42
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> wrote:
    > niech jednak nie pisze w innym miejscu, że nie pobiera żadnych
    > prowizji.

    nie wylaczajac - wszystkie banki pisza, ze za transakcje bezgotowkowe nie
    pobieraja prowizji (moze poza chargowkami niektorymi).

    http://www.PRnews.pl

  • 60. Data: 2004-09-01 16:48:33
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 1 Sep 2004 18:43:42 +0200, w <ch4u7u$p6l$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra'
    Macierzyński <m...@p...pl> napisał(-a):

    > nie wylaczajac - wszystkie banki pisza, ze za transakcje bezgotowkowe nie
    > pobieraja prowizji (moze poza chargowkami niektorymi).

    Ale chyba żaden z nich nie pisze jednocześnie, że nie pobiera i że pobiera?