  • 21. Data: 2002-03-11 23:15:05
    Temat: Re: mBank vs Inteligo vs ?
    Od: "Travis" <[usun_to_odpowiadajac]Travis52@wp.pl>

    > Nie lubie jak ktos ocenia mnie, nawet nie wiedzac co naprawde mysle, co
    > robie i kim jestem.

    Na koncu zdania jest "?" tzn ze to jest pytanie ;-)
    Czyli Cie nie ocenilem, i uwiez mi ze nie mam zamiaru .

    Pzd Travis

  • 22. Data: 2002-03-11 23:26:42
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Znaczy o kim teraz mowa???? O mBanku czy o mnie????

    O mnie =))

  • 23. Data: 2002-03-11 23:27:24
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Na koncu zdania jest "?" tzn ze to jest pytanie ;-)
    > Czyli Cie nie ocenilem, i uwiez mi ze nie mam zamiaru .

    Nie posadzam Cie o to. Spokojnie =)

  • 24. Data: 2002-03-11 23:28:47
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Miniku drogi, zaczynasz sie nawracac????? :-)

    Moglbym napisac ze musze szanowac pracodawce, ale moge tez napisac ze mam
    nadal swoje zdanie i na mBanku bardziej sie zawiodlem niz na Inteligo. LOL
    =)

  • 25. Data: 2002-03-11 23:36:15
    Od: "Travis" <[usun_to_odpowiadajac]Travis52@wp.pl>

    > Moglbym napisac ze musze szanowac pracodawce, ale moge tez napisac ze mam
    > nadal swoje zdanie i na mBanku bardziej sie zawiodlem niz na Inteligo. LOL
    > =)

    Rozwin mysl zawiodlem ;-)

    Travis

  • 26. Data: 2002-03-11 23:37:05
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Rozwin mysl zawiodlem ;-)

    E... pozno juz, spac sie mi chce a jeszcze musze popracowac =)

  • 27. Data: 2002-03-11 23:46:11
    Od: "Travis" <[usun_to_odpowiadajac]Travis52@wp.pl>

    > E... pozno juz, spac sie mi chce a jeszcze musze popracowac =)

    Wypijesz jedna kawe wienej i bedzie dobrze ;-)
    Pochwal sie przezyciami .

    Travis

  • 28. Data: 2002-03-11 23:47:59
    Od: "Travis" <[usun_to_odpowiadajac]Travis52@wp.pl>

    > ja tez.

    Mam nadzieje ze nie urazilem ...

    Pzd Travis

  • 29. Data: 2002-03-12 00:07:42
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Wypijesz jedna kawe wienej i bedzie dobrze ;-)
    Wstac o 6:30 i jeszcze sobie oczka skalecze jak bede wykalaczki podkladal
    pod powieki i co woczas? =))

    > Pochwal sie przezyciami
    TalkShow "Travis"? W takim wypadku prosze o helikopter, hotel *****,
    samochod z szoferem, szmaty z najdrozszego salonu i prywatnego fryzjera =))

  • 30. Data: 2002-03-12 08:53:33
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Travis" <[usun_to_odpowiadajac]Travis52@wp.pl> napisał w
    wiadomości news:a6j7l5$fna$1@news.tpi.pl...
    > Witam
    >

    > Jestem laikiem jezeli chodzi o bankowosc .
    > Ktory bank byscie wybrali mBank czy Inteligo? A moze macie jakas inna
    > propozycje?

    LGnet. Lepsze oprocentowanie i bez zadnych kosztow zwiazanych z prowadzeniem
    (nie ludz sie "bezplatnoscia" mBanku - za chwile beda oplaty za karty a
    niedlugo pewnie za prowadzenie rachunku...).

    D.