  • 1. Data: 2004-10-20 11:47:48
    Temat: mBank w Multi
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    W terminalach (kioskach internetiowych ?) Multibamku można obejrzeć
    strony mBanku. Czy działa także serwis transakcyjny?

  • 2. Data: 2004-10-20 11:52:55
    Temat: Re: mBank w Multi
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2004-10-20 13:47, Użytkownik jureq napisał:
    > W terminalach (kioskach internetiowych ?) Multibamku można obejrzeć
    > strony mBanku. Czy działa także serwis transakcyjny?

    Tak dziala.

  • 3. Data: 2004-10-20 12:39:50
    Od: "repairman" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Dudus" <t...@w...plUSUN> napisał w wiadomości

    > Tak dziala.
    Kiedyś działał, potem przestał (sprawdzałem podczas wakacji). Nie wiem jak
    to jest teraz.
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2004-10-20 18:58:12
    Od: "tucy" <t...@u...lublin.pl>

    tak

  • 5. Data: 2004-10-21 08:53:33
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@Z...MINUS.NA.PLUS.simMINUSnet.pl>

    > Kiedyś działał, potem przestał (sprawdzałem podczas wakacji). Nie wiem jak
    > to jest teraz.
    > Pozdrawiam
    > Marcin

    Działa w obie strony tzn. w terminalach Multi można obsługiwać serwis mBanku
    a w mKioskach można obsługiwać Multibank.

  • 6. Data: 2004-10-21 09:45:20
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Marcin Ozdzinski wrote:

    > Działa w obie strony tzn. w terminalach Multi można obsługiwać serwis
    > mBanku a w mKioskach można obsługiwać Multibank.

    Sprawdzałem wczoraj w Lublinie w Multi. Nie działa. Personel twierdzi,
    że nie działa już od bardzo dawna.

  • 7. Data: 2004-10-21 11:41:06
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Sprawdzałem wczoraj w Lublinie w Multi. Nie działa. Personel twierdzi,
    > że nie działa już od bardzo dawna.

    Nie strasz
    czesto wyplacam sobie z eKonta wlasnie w bankomacie Multi, po uprzednim
    przelaniu na sasiednim stanowisku kasy z eMaxa
    ostatni raz robilem to niedawno - jakies 2 tyg.

    --
    Pozdrowienia
    ---