  • 1. Data: 2004-11-19 11:57:02
    Temat: mBank - wyciagi
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Czy mBank przysyla co miesiac wyciagi na maila ( tak jak np Inteligo ) ?
    Bo wydaje mi sie, ze tak ale ja nigdy takowego nie dostalem...

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 2. Data: 2004-11-19 12:11:15
    Temat: Re: mBank - wyciagi
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska> wrote:
    > Czy mBank przysyla co miesiac wyciagi na maila ( tak jak np Inteligo

    nie

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || http://www.PRnews.pl
    Najswiezsze informacje na temat banków i ich oferty!

  • 3. Data: 2004-11-20 12:30:02
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    Wysyła mailem wyciągi tylko do mIKE lokata. Pozostałe rachunki są tej
    możliwości pozbawione.

  • 4. Data: 2004-11-21 10:22:37
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Uzytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisal w wiadomosci
    > Czy mBank przysyla co miesiac wyciagi na maila ( tak jak np Inteligo ) ?
    > Bo wydaje mi sie, ze tak ale ja nigdy takowego nie dostalem...

    mozesz sobie sam wydrukowac z netu, ewentualnie zamówic i zaplacic ilestam.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisac
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 5. Data: 2004-11-23 14:55:04
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Mithos wrote:

    > Czy mBank przysyla co miesiac wyciagi na maila ( tak jak np Inteligo ) ?
    > Bo wydaje mi sie, ze tak ale ja nigdy takowego nie dostalem...

    mBank nie wysyła _za darmo_ wyziągów w żadnej postaci. Ale możesz
    skorzystać z tego narzędzia: http://tinyurl.com/6rtpf. Wygodne, sam
    korzystam.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 6. Data: 2004-11-23 15:10:08
    Od: "Wojtek" <omeganet__B-E_Z@S-P_AMu__poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Human Being" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > mBank nie wysyła _za darmo_ wyziągów w żadnej postaci. Ale możesz
    > skorzystać z tego narzędzia: http://tinyurl.com/6rtpf. Wygodne, sam
    > korzystam.
    Z ciekawości - demo na ich stronie pokazuje że trzeba pojedynczo dodawać wszystkie
    operacje do wyciągu.
    Mam ich dość sporo w miesiącu - można jakoś automatem wczytać wszystkie operacje za
    dany okres?

    --
    WWWojtas

  • 7. Data: 2004-11-23 15:29:11
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 23 Nov 2004 16:10:08 +0100, w <cnvjse$cda$1@news.onet.pl>, "Wojtek"
    <omeganet__B-E_Z@S-P_AMu__poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    operacje do wyciągu.
    > Mam ich dość sporo w miesiącu - można jakoś automatem wczytać wszystkie operacje za

    Nie, dlatego na razie wszystkie tego typu programy to ciekawostki -- nie nadają
    się do stosowania.

    Automat kiedyś robił R. Krzyżan, ale jego program coś często nie bardzo chciał
    działać.

  • 8. Data: 2004-11-23 15:34:12
    Od: "Wojtek" <omeganet__B-E_Z@S-P_AMu__poczta.onet.pl>

    > Nie, dlatego na razie wszystkie tego typu programy to ciekawostki -- nie
    > nadają się do stosowania.
    > Automat kiedyś robił R. Krzyżan, ale jego program coś często nie bardzo
    > chciał działać.
    Czyli pozostaje płacić mBankowi 5 zł. Notabene Pani z US wtedy na pewno się nie
    przyczepi :)

    --
    WWWojtas

  • 9. Data: 2004-11-24 19:11:52
    Od: "Pawel Lancucki" <p...@l...pl>

    Spróbujcie mojego programu 'mHistoria' do importu operacji z kont w mBanku
    na www.lanco.pl

    Z pozdrowieniami
    Paweł Łańcucki

    p...@l...pl