  • 31. Data: 2004-04-13 12:21:20
    Temat: Re: mBank z Euronetem ukradł moje pieniądze
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "david" <d...@N...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:c59mc2$d6u$1@atlantis.news.tpi.pl...
    [...]
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_deb
    et_karta.html#2_1_8
    > że to nikt inny tylko "Posiadacz lub Użytkownik" może i powinien zgłosić
    > reklamację a nie kto inny !!!
    [...]

    Przestańcie już siebie obrzucać błotem. Do dwóch przeciwległych kątów,
    i to już! ;-)

    Moim zdaniem mogłoby to wyglądać tak:
    - Dzień dobry, bankomat XX działa nieprawidłowo.
    - Dziękuję, sprawdzimy, co się tam dzieje.

    Następnie bank stwierdza, że bankomat działa nieprawidłowo
    i że zostały założone blokady na 7 kontach. Blokady są zdejmowane
    ze wszystkich kont. Sprawa załatwiona.

    Nawet to się nie musi nazywać "reklamacja".

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 32. Data: 2004-04-13 12:24:52
    Temat: Re: mBank z Euronetem ukradł moje pieni?dze
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    > weź jedyny "myślący" i przeczytaj sobie to
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_deb
    et_karta.html#2_1_8

    I tam jest gdzieś napisane, że tylko właściciel konta ma prawo zgłosić
    reklamację? A co, jeśli ktoś nie ma konta w mBanku? Wtedy ten regulamin
    oczywiście go nie obowiązuje.

    Tym niemniej, jak już ktoś wspomniał, słuszniejsze jest zgłoszenie usterki
    w Euronecie.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 33. Data: 2004-04-13 15:55:58
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > Przestańcie już siebie obrzucać błotem. Do dwóch przeciwległych kątów,
    > i to już! ;-)

    toż my się od 3 dni już nie obrzucamy ;)

    > Moim zdaniem mogłoby to wyglądać tak:
    > - Dzień dobry, bankomat XX działa nieprawidłowo.
    > - Dziękuję, sprawdzimy, co się tam dzieje.

    i prawidłowo, ale nie sądzisz że mLinka powinna wiedzieć kto dzwoni,
    chociażby po to by zwrócić kasę na właściwe konto? Co by było gdyby były
    2 wypłaty z bankomatu dwóch różnych osób bezpośrednio po sobie
    następujące na taką samą kwotę X, z czego drugiej osobie bankomat by
    kasy nie wypłacił a zablokował środki. Czy Euronet i mBank ma odblokować
    i temu pierwszemu kasę i temu drugiemu ??

    > Następnie bank stwierdza, że bankomat działa nieprawidłowo
    > i że zostały założone blokady na 7 kontach. Blokady są zdejmowane
    > ze wszystkich kont. Sprawa załatwiona.
    A co gdy bankomat działa nieprawidłowo, ale wybiórczo i tylko 2 blokady
    są założone nieprawidłowo a takich samych wypłat mają 5 (czyli 3 osobom
    odblokowanie środków się nie należy?)

    > Nawet to się nie musi nazywać "reklamacja".

    niech się nazywa jak chce, ważne by kasa została odblokowana tylko na
    tych kontach na których została nieprawidłowo zablokowana

    > Pozdrawiam,
    również
    > Artur
    david

  • 34. Data: 2004-04-13 16:17:19
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > zasadne.

    ebet_karta.html#2_1_8

    > I tam jest gdzieś napisane, że tylko właściciel konta ma prawo zgłosić
    > reklamację?
    Jest napisane że Posiadacz (czyli właściciel) lub Użytkownik (czyli
    pełnomocnik), takie osoby mają swój nr klienta i mają możliwość
    ustanowienia telekodu więc nie widze problemu by się nie móc zalogować.
    Jest też napisane że kartą mogą się posługiwać tylko te w/w osoby na
    których zostały karty wydane, więc również nie wyobrażam sobie by za
    mnie jako Posiadacza lub użytkownika reklamację składał ktoś inny, skoro
    tylko ja mam prawo do posługiwania się kartą.

    A co, jeśli ktoś nie ma konta w mBanku? Wtedy ten regulamin
    > oczywiście go nie obowiązuje.

    ale posiadasz kartę innego banku (bo gdybyś nie miał to co ci po
    Euronecie?), który ma podobny zapis

    > Tym niemniej, jak już ktoś wspomniał, słuszniejsze jest zgłoszenie usterki
    > w Euronecie.
    dokładnie, ale nie sądzisz że bank czy Euronet powinien wiedzieć kto
    miał problemy z ich bankomatem? skąd mają akurat wiedzieć przy kim
    bankomat nawalił ??

    > Pozdrawiam,
    również
    > Artur
    david

  • 35. Data: 2004-04-13 16:44:32
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    > toż my się od 3 dni już nie obrzucamy ;)

    Miałem 3 dni przerwy w newsach :-)

> [...]
    > kasy nie wypłacił a zablokował środki. Czy Euronet i mBank ma odblokować
    > i temu pierwszemu kasę i temu drugiemu ??

    To nie zostają po tym nigdzie żadne ślady? Logi z bankomatu itp.

    > A co gdy bankomat działa nieprawidłowo, ale wybiórczo i tylko 2 blokady
    > są założone nieprawidłowo a takich samych wypłat mają 5 (czyli 3 osobom
    > odblokowanie środków się nie należy?)

    jw.
    Jeśli nie da się stwierdzić, gdzie jakie blokady zostały założone,
    to jak w ogóle brać się za rozpatrywanie jakiejkolwiek reklamacji??

    > niech się nazywa jak chce, ważne by kasa została odblokowana tylko na
    > tych kontach na których została nieprawidłowo zablokowana

    Ja Ci już przez 3 akapity coś próbuję zasugerować, a Ty dalej swoje ;-)))
    Nie wyobrażam sobie, żeby tego nie dało się sprawdzić w jakichś logach.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 36. Data: 2004-04-13 18:58:06
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > To nie zostają po tym nigdzie żadne ślady? Logi z bankomatu itp.

    ja się na działaniu bankomatu nie znam od podszewki :) więc nie wiem

    pozdr
    david

  • 37. Data: 2004-04-13 19:44:17
    Od: Bischoop <B...@k...russia>

    Liscie opadly i Madab wygrazmolil(a):

    A ja ze swojego starego sie smialem, ze jak otwieral rachunek to
    powiedzial ze nie chce miec zadnych kart, nawet do bankomatu.
    On uwaza ze nie ma to jak wszystko na papierze, wyplaca gotowke,
    przychodzi do banku z dowodem, podpisuje i jest dowod wyplaty czy
    wplaty.

    Jednak starsi maja racje.

    --
    % Bischoop | LRU: #260447 %
    % bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

  • 38. Data: 2004-04-14 08:44:51
    Od: "Madab" <o...@p...onet.pl>

    > ale
    > nie wybobrażam sobie sytuacji gdy np. wyjeżdzam np. na wakacje i w dzień
    > powrotu (gdy zamierzam np. zapłacić za pobyt) w wyniku wizyty w
    bankomacie,
    > który nie przeprowadza całej transakcji informując mnie na koniec, że ma
    zły
    > dzień i pieniędzy nie wypłaci - ja zostanę na 7 dni (bo do tylu dni maja
    > czas na reklamację) bez środkówi do życia bo zablokowałem nieumyślnie całe
    > kont (np stan konta 2000 a ja wypłacam 2x po 1000 bez efektu)!!!!!!!!!!!!

    WŁAŚNIE. Dokładnie o to chodzi. Po tym co mi się przydarzyło. też obawiam
    się czegoś takiego. Czego nie życze nawet dla Dawida, mimo, ze na to
    zasłużył ;-)
    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2004-04-14 08:48:37
    Od: "Madab" <o...@p...onet.pl>

    > Jednak starsi maja racje.

    Racja jest jedna, że wszystko powinno byc tak zorganizowane, by było jak
    najprostsze. Jeśli cos można zrobic prosto i łatwo, to po co komplikowac?
    Tak samo dla starych jak i dla młodych.

  • 40. Data: 2004-04-14 08:56:46
    Od: "Madab" <o...@p...onet.pl>

    > identyfikacja
    > klienta dokonywana jest za pomocą jego identyfikatora i hasła;

    W przypadku zgłoszenia usterki bankomatu identyfikacja klienta jest zbędna.

    > #3 jesteś na tyle pusty, że nie potrafisz zapamiętać ani identyfikatora
    > ani hasła;

    Hmmm... kulture to ty masz, a przy okazji nie zauważyłeś, że to nie ja
    jestem tematem, ale procedura mBanku.

    > #4 podpisałeś umowę z mBankiem i zgodziłeś się na warunki w niej

    Zgodziłem sie, ale czy to pozbawia mnie uprawnień do ich krytyki?

    > #6 rozdział 5, par.15
    > "Kartą może się posługiwać wyłącznie Posiadacz lub Użytkownik, na
    > którego imię i nazwisko karta została wydana."

    Jaki to ma związek z poruszonym przeze mnie tematem? Bo to ja jestem
    właścicielem karty i ja sie nia posługiwałem.

    > cóż mam
    > tylko 13 lat

    To widać po poziomie kultury. Ja dałbym ci nawet tylko 5.

    > się ż rozdziału 8
    par. 31
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_deb
    et_karta.html#2_1_8
    > że to nikt inny tylko "Posiadacz lub Użytkownik" może i powinien zgłosić
    > reklamację a nie kto inny !!!

    Niezałapałeś, że ja właśnie cały czas krytykuję ten regulamin?
    Swoją drogą tak dobrze go znasz i żarliwie bronisz jakbyś go napisał ;-)
    Czyżbyś był pracownikiem mBanku z ilorazem inteligencji emocjonalnej
    odpowiadającej 5-cio letniemu dziecku?

    > gówniarz to osoba która podpisuje coś nie czytając i później się kłóci z
    > tym, że to co podpisała jest "bezzasadne", może i jesteś już wiekowy,
    > ale nadal masz umysł dziecka

    Nie kłócę się z nikim tylko krytykuje. Moje prawo. Poza tym to nie ja się
    pomyliłem, tylko bankomat, który przy tym wydrukował:
    "TWOJE KONTO NIE ZOSTAAO OBCINOONE"
    /zacytowałem dosłownie, wiec prosze mnie nie obarczać odpowiedzialnością za
    pisownię/

    Ja myslę, że gówniarzem jest ktoś, kto nie rozumie innych ludzi i ich
    wypowiedzi. A szczególnie ktoś, kto odrazu ich obraża.

    > ludzi nie obrażam, to nie ja używam słów "gówniarz", "smarkacz", "baran"
    > -więc już masz odpowiedź kto obraża innych ...

    I nie ja.
    To ci przypomne twoje słowa: "z politowaniem czytam posty takich
    "okradzionych" gamoni jak ty ....",
    a że tak może napisac tylko baran, to nadałem temu odpowiednie określenie
    niepotrzebnie zniżając sie do twojego poziomu.
    Czyli baran za gamonia. Coś jak "oko za oko" wg Starego Testamentu. Mimo, że
    już obowiązuje Nowy Testament: "Miłujcie nieprzyjaciół waszych." Ale
    niestety nie jestem jeszcze tak doskonały.
    A swoją drogą ciekawe, że wg ciebie pokrzywdzeni przez bankomaty są
    gamoniami. Cóz za filozofia? Ja jednak nazwałbym to raczej nie miłością
    mądrości ale miłoscią głupoty.