  • 1. Data: 2012-11-01 19:42:53
    Temat: [mBank] za niska kwota przelewu
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    0,06 USD na Emax USD
    nie da rady sprzedać, bo za niska kwota przelewu
    wypłacić w Multibanku - nie da sie, bo nie obsługują bilonu, a nawet gdyby
    obsługiwali, to prowizja byłaby większa od tej kwoty

    jedyna możliwośc to dokupienie USD do najniższej kwoty przelewu i wtedy
    sprzedaż, czyli na ekonto na PLN, ale operacja taka to strata dla klienta
    ze wzgledu na kursy walut mBanku

    tylko jaka jest ta minimalna kwota ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/Kielce/index.php

  • 2. Data: 2012-11-01 20:35:57
    Temat: Re: [mBank] za niska kwota przelewu
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia Thu, 1 Nov 2012 19:42:53 +0100, "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)"
    <a...@m...www.pl> wklepał(-a):

> [...]
    >
    >jedyna możliwośc to dokupienie USD do najniższej kwoty przelewu i wtedy
    >sprzedaż, czyli na ekonto na PLN, ale operacja taka to strata dla klienta

    Z forum mbanku
    "minimalna kwota przelewu walutowego wewnętrznego to równowartość 1 PLN."

    --
    Sławomir Szyszło

  • 3. Data: 2012-11-01 22:37:14
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > jedyna możliwośc to dokupienie USD do najniższej kwoty przelewu i wtedy
    > sprzedaż, czyli na ekonto na PLN, ale operacja taka to strata dla klienta
    > ze wzgledu na kursy walut mBanku

    A dyspozycja zamknięcia rachunku nie lepsza?

  • 4. Data: 2012-11-01 22:42:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A dyspozycja zamknięcia rachunku nie lepsza?

    miałem na rachunku 0,03 USD, przy zamknięciu rachunku całość wypłacono
    mi w kasie...bez prowizji (dot. Multibanku)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2012-11-01 23:14:36
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 01 Nov 2012 22:42:48 +0100, RobertS napisał(a):

    > miałem na rachunku 0,03 USD, przy zamknięciu rachunku całość wypłacono
    > mi w kasie...bez prowizji (dot. Multibanku)

    w PLN oczywiscie

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/fot/01/Starachowice_Radom_Suche
    dniow10.php