  • 11. Data: 2004-06-08 17:44:32
    Temat: Re: mBank - zamykanie rachunku, jak?
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 8 Jun 2004 13:47:01 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>
    napisała:

    > coś o przetwarzaniu danych osobowych i kartach dodać (tylko debetówki
    > mam)?

    IMHO (nie chce mi sie teraz sprawdzać) debetówki zostają zamkniete razem
    z kontem. Przetwarznie danych osobowych ? NIe wiem, możesz wtrącić
    zdanie, ze "Żądasz zaprzestania przetwarzania danych osobowych, poza
    przypadkami wynikajcymi z obowiązujących przepisów prawa." jeśli Ci na
    tym zależy. (Mi nigdy specjalnie nie zależało)
    KJ

    --
    Spokojnie... To tylko prowokacja.

  • 12. Data: 2004-06-08 19:04:57
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    S.T. <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Hmmm, niewiele tego jak na kwiatek, ale ...
    > http://cafe.mbank.com.pl/NADZIEJA/

    dzięki :)
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Kto nie idzie naprzód, kiedy powinien i kto się nie cofa, kiedy