  • 1. Data: 2005-08-15 09:22:41
    Temat: mam konto biezace i dwie karty
    Od: "emloyer" <s...@o...pl>

    Visa debet i karta kredytowa z limitem 8000
    Nie wzialem karty kredytowej na wakacje a chcialbym skorzystac
    z limitu, czy czeki do konta biezacego wystarcza?
    Czy plastik jest niezbedny,,,,

  • 2. Data: 2005-08-15 11:51:09
    Temat: Re: mam konto biezace i dwie karty
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "emloyer" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Visa debet i karta kredytowa z limitem 8000
    > Nie wzialem karty kredytowej na wakacje a chcialbym skorzystac
    > z limitu, czy czeki do konta biezacego wystarcza?
    > Czy plastik jest niezbedny,,,,

    Plastik jest niezbedny (poza malymi wyjatkami). Jednak w przypadku
    tych wyjatkow musialbys znac co najmniej termin waznosci i numer
    karty.

    marekz