    From: "Dave" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [mbank] KK - ankieta
    Date: Fri, 6 May 2005 21:13:41 +0200

    Wlasnie wypelnilem ankiete mbanku na temat KK zaadresowana zapewne wylacznie
    do uzytkownikow KK mbanku. Zapewne szykuje sie jakas zmiana w polityce oplat
    za KK w zwiazku z licznymi promocjami (bezplatne wydanie KK czy przejecie KK
    innego banku) i rosnaca konkurencja na rynku KK. Osobiscie spodobala mi sie
    zasugerowana w ankiecie propozycja obnizka oplaty rocznej za karte (nawet do
    0zl) w zamian za akceptacje wyzszego oprocentowania kredytu. Ja chetnie
    zmienilbym opcje swojej KK na cos takiego nawet placac, jak zasugerowal
    mbank, za taka zmiane 10zl. Czy ktos moze wie cos wiecej na temat
    planowanych zmian w oplatach za KK mbanku - od kiedy i na jakich zasadach
    moglyby sie pojawic zmiany ? Konczy mi sie rok od czasu zeszlorocznej
    promocji bezplatnego wydana KK i zastanawialem sie nad rezygnacja z KK
    mbanku i przeniesienie sie do BPH na bezplatna silver ale widze ze szykuja
    sie zmiany i moze warto poczekac ?

    D.