  • Data: 2007-10-08 07:03:06
    Temat: mbank - awaria wplatomatu
    Od: "kura" <k...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

    Po 3 tygodniach mbank wyslal standardowa odpowiedz nr 1 z przeprosinami
    informujac jednoczesnie ze wspanialomyslnie zaksiegowali wplate z data kiedy
    awaria miala miejsce czyli nie ponosze zadnej straty z tytulu odsetek.
    Strata jednak byla - przez ten czas nie mialem dostepu do swoich pieniedzy.
    Oczekiwalbym rekompensaty za to symetrycznej do sytuacji kiedy to klient
    banku spoznia sie z regulowaniem swoich zobowiazan. Mam u nich karte
    kredytowa, jesli spoznie sie 1 dzien ze splata to licza mi 19%, jesli
    przekrocze limit to naliczaja oplate karna 30zl - mam to w regulaminie i
    zgadzam sie z tym, tylko niech to obowiazuje dwie strony.

    Czy macie jakies pomysly jak sklonic ich aby placili za swoje bledy?
    wysylanie emaili na kontakt@mbank pl nie ma sensu, odnosze wrazenie ze nikt
    tego nie czyta a odpowiadaja uzywajac przygotowanych wczesniej szablonow.
    Czy jest jakies prawo regulujace podobne sytuacje?

    --
    rw