-
1. Data: 2005-12-07 16:52:46
Temat: [mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii
Od: Promyl <j...@p...nagg>
Dzisiaj probowalem w roznych godzinach zalogowac sie do mbanku
konto mam od poczatku istnienia banku i nigdy nie mialem podobnej sytuacji
otrzymuje komunikat:
Błąd logowania
Nieprawidłowy intentyfikator lub hasło....
........
itd
oczywiscie loguje sie poprawnie i ciagle ten sam komunikat
zadzwonilem na mLinie - po weryfikacji, Pani powiedziala ze nie moze
dostac sie do moich danych, zebym dzwonil jeszcze raz moze inny operator
bedzie mogl
poniewaz juz drugi raz sie laczylem i dlugo oczekiwalem (mam abonament
socjalny)
niechce dzwonic bez sensu - bo podejrzewam ze u innego operatora bedzie
to samo
czy ktos z Was - mial taki przypadek??
jak sie sprawa zakonczyła ??
-
2. Data: 2005-12-07 18:21:46
Temat: Re: [mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii
Od: hitokiri <h...@g...pl>
Promyl wrote:
> Dzisiaj probowalem w roznych godzinach zalogowac sie do mbanku
> konto mam od poczatku istnienia banku i nigdy nie mialem podobnej sytuacji
> otrzymuje komunikat:
> Błąd logowania
>
> Nieprawidłowy intentyfikator lub hasło....
> ........
> itd
>
> oczywiscie loguje sie poprawnie i ciagle ten sam komunikat
> zadzwonilem na mLinie - po weryfikacji, Pani powiedziala ze nie moze
> dostac sie do moich danych, zebym dzwonil jeszcze raz moze inny operator
> bedzie mogl
> poniewaz juz drugi raz sie laczylem i dlugo oczekiwalem (mam abonament
> socjalny)
> niechce dzwonic bez sensu - bo podejrzewam ze u innego operatora bedzie
> to samo
>
> czy ktos z Was - mial taki przypadek??
> jak sie sprawa zakonczyła ??
Mialem kiedys cos takiego i nie przejmowalbym sie tym zbytnio, choc
przyczyny - tylko sie nie stresuj - upatrywalbym predzej w probie/ach
zalogowania sie przez nieupowazniona osobe niz problemie z systemami
mBanku. Po prostu uaktywnij sobie kanal dostepu w mLinii i jesli bardzo
chcesz to wskaz haslo inne niz to ktorego do tej pory uzywales - tak na
wszelki wypadek :). Jak wiadomo nowe haselko literki [a-zA-Z], cyferki
[0-9], znaczki drukowalne [!@#$%^&*()_+-=;\';|":], no i dlugosc co
najmniej 8 znaczkow a najlepiej powyzej 10 - tez na wszelki wypadek.
Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieje ze to ci troche pomoze :)
-
3. Data: 2005-12-07 20:21:21
Temat: Re: [mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii
Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
Dnia Wed, 07 Dec 2005 17:52:46 +0100, Promyl napisał(a):
> Dzisiaj probowalem w roznych godzinach zalogowac sie do mbanku
> konto mam od poczatku istnienia banku i nigdy nie mialem podobnej sytuacji
> otrzymuje komunikat:
> Błąd logowania
>
> Nieprawidłowy intentyfikator lub hasło....
A CapLocka czasem nie miałeś włączonego?
Lub nie pomyliłeś numeru konta?
Sprawdziłeś certyfikat strony, z którą się łączysz?
Bo normalnie, to po trzech nieudanych pod rząd próbach zalogowania
wyświetla się komunikat, że dostęp do konta został zablokowany i w celu
jego odblokowania należy skontaktować się z operatorem mLini.
--
Krzysztof
-
4. Data: 2005-12-07 20:25:19
Temat: Re: [mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii
Od: Promyl <j...@p...nagg>
Chris napisał(a):
> Dnia Wed, 07 Dec 2005 17:52:46 +0100, Promyl napisał(a):
>
> A CapLocka czasem nie miałeś włączonego?
> Lub nie pomyliłeś numeru konta?
> Sprawdziłeś certyfikat strony, z którą się łączysz?
> Bo normalnie, to po trzech nieudanych pod rząd próbach zalogowania
> wyświetla się komunikat, że dostęp do konta został zablokowany i w celu
> jego odblokowania należy skontaktować się z operatorem mLini.
>
no wlasnie, nie mialem Caps Locka
i cala reszta z mojej strony tez byla okey
tym bardziej dziwi mnie fakt ze wlasnie
wielokrotne proby nie przyniosly chociazby zablokowania itp...
i komunikat caly czas jest ten sam
hym .... :-( nie wiem, sprobuje zadzwonic jeszcze na mLinie
-
5. Data: 2005-12-07 22:18:05
Temat: Re: [mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii [wyjasnienie]
Od: Promyl <j...@p...nagg>
Chris napisał(a):
> Dnia Wed, 07 Dec 2005 17:52:46 +0100, Promyl napisał(a):
> Bo normalnie, to po trzech nieudanych pod rząd próbach zalogowania
> wyświetla się komunikat, że dostęp do konta został zablokowany i w celu
> jego odblokowania należy skontaktować się z operatorem mLini.
>
Wszystko sie wyjsnilo - operatorka mLini poinformowala mnie,
od poczatku uzytkowania konta (pare ladnych lat ;))
mialem 50 nieudanych logowań - w ramach bezpieczenstwa taka procedura itp
szkoda tylko, ze komunikat w ogole mnie o tym nie informowal
musialem poprostu odblokowac kanalem telefonicznym - kanal internetowy
wprowadzic nowe tymczasowe haslo cyfrowe itd. itd..
nie potrzebnie zasmiecilem tylko grupe - wybaczcie ;(
chociaz moze ktos bedzie mial podobne zdarzenie i wpadnie na mojego posta
Pozdr.
-
6. Data: 2005-12-08 12:24:06
Temat: Re: [mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii [wyjasnienie]
Od: gollum <n...@u...pl>
> Wszystko sie wyjsnilo - operatorka mLini poinformowala mnie,
> od poczatku uzytkowania konta (pare ladnych lat ;))
> mialem 50 nieudanych logowań - w ramach bezpieczenstwa taka procedura itp
> szkoda tylko, ze komunikat w ogole mnie o tym nie informowal
> musialem poprostu odblokowac kanalem telefonicznym - kanal internetowy
> wprowadzic nowe tymczasowe haslo cyfrowe itd. itd..
>
> nie potrzebnie zasmiecilem tylko grupe - wybaczcie ;(
> chociaz moze ktos bedzie mial podobne zdarzenie i wpadnie na mojego posta
To nie zmienia faktu, że gdy kanał dostępu jest blokowany, to powinieneś
otrzymać komunikat o zablokowaniu dostępu via www, a nie móc próbować
"do bólu" się zalogować....
-
7. Data: 2005-12-08 14:26:16
Temat: Re: [mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii [wyjasnienie]
Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>
> > Wszystko sie wyjsnilo - operatorka mLini poinformowala mnie,
> > od poczatku uzytkowania konta (pare ladnych lat ;))
> > mialem 50 nieudanych logowań - w ramach bezpieczenstwa taka procedura
> > itp szkoda tylko, ze komunikat w ogole mnie o tym nie informowal
> > musialem poprostu odblokowac kanalem telefonicznym - kanal internetowy
> > wprowadzic nowe tymczasowe haslo cyfrowe itd. itd..
> >
> > nie potrzebnie zasmiecilem tylko grupe - wybaczcie ;(
> > chociaz moze ktos bedzie mial podobne zdarzenie i wpadnie na mojego
> > posta
>
> To nie zmienia faktu, że gdy kanał dostępu jest blokowany, to powinieneś
> otrzymać komunikat o zablokowaniu dostępu via www,
By ten blokujący wiedział kiedy ma przerwać swoje próby odgadnięcia hasła.
> a nie móc próbować "do bólu" się zalogować....
Wtedy nawet nie wiedziałby czy któreś z haseł było poprawne. Widząc
komunikat o zablokowaniu kanału dostępu odczeka na jego odblokowanie przez
posiadacza rachunku. Po zmianie komunikatu, czyli po odblokowaniu będzie
kontynuować swoją zabawę będąc pewny, że komunikat o niewłaściwym haśle nie
jest spowodowany wpisaniem poprawnego hasła na zablokowanym dostępie. W ten
sposób nie 'zgubi' hasła i zwiększą się szanse na włamanie.
Tak więc komunikat o zablokowaniu dogodzi posiadaczowi rachunku i temu
podejmującemu próby włamania. Wszyscy będą zadowoleni ...... do czasu.
-
8. Data: 2005-12-08 14:26:22
Temat: Re: [mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii [wyjasnienie]
Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
K.K. wrote:
[...]
> Tak więc komunikat o zablokowaniu dogodzi posiadaczowi rachunku i temu
> podejmującemu próby włamania. Wszyscy będą zadowoleni ...... do czasu.
Poprawcie mnie jeśli się mylę, czy w mbanku nie ma (nie było ?)
komunikatu o zablokowaniu kanału ?
Bo byłem niemal pewien, że jest.
KJ
-
9. Data: 2005-12-08 14:32:14
Temat: Re: [mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii [wyjasnienie]
Od: "Glenn" <g...@b...pl>
Kamil Jońca wrote:
> K.K. wrote:
> [...]
>
>> Tak więc komunikat o zablokowaniu dogodzi posiadaczowi rachunku i
>> temu podejmującemu próby włamania. Wszyscy będą zadowoleni ...... do
>> czasu.
> Poprawcie mnie jeśli się mylę, czy w mbanku nie ma (nie było ?)
> komunikatu o zablokowaniu kanału ?
Z tego co pamiętam nie ma i nie było.
--
/Jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, opowiedz mu o twoich planach na
przyszłość/ Woody Allen
-
10. Data: 2005-12-08 16:29:40
Temat: Re: [mbank] - brak mozliwosci zalogowania, brak pomocy ze strony mlinii [wyjasnienie]
Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>
Thu, 8 Dec 2005 15:32:14 +0100, w <dn9g6d$hd2$1@inews.gazeta.pl>, "Glenn"
<g...@b...pl> napisał(-a):
> > Poprawcie mnie jeśli się mylę, czy w mbanku nie ma (nie było ?)
> > komunikatu o zablokowaniu kanału ?
>
> Z tego co pamiętam nie ma i nie było.
To słabo pamiętasz. Bo na pewno było, a i pewnie dalej jest.