  • Date: Mon, 15 Dec 2008 12:37:52 +0000
    From: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mbank coś planował na dzisiaj większego?

    Witam.
    Jestem trochę nie w temacie - mBank ma awarię, czy coś planował
    na dzisiaj (tj. 13:137):

    ---------------------
    Przepraszamy, ale obecnie nie ma możliwości logowania do internetowego
    serwisu transakcyjnego.
    Powtórna próba logowania będzie prawdopodobnie możliwa po upływie 10
    minut. Jeśli pozostaniesz na tej stronie, Twoja przeglądarka
    automatycznie wyświetli formatkę do logowania po upływie 10 minut, pod
    warunkiem, że logowanie będzie możliwe.
    Za niedogodności związane z oczekiwaniem na możliwość zalogowania
    serdecznie przepraszamy.

    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,