  • 1. Data: 2004-09-29 07:10:38
    Temat: [mbank] cyrk z aktywacja ekonta
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>

    Znajoma po likwidacji konta w BPHahaha postanowila zalozyc konto w mbanku
    (za moja rada czego wkrotce moge zalowac :)
    Wszystko na poczatku szlo fajnie,formularz www, gdzies po tygodniu
    przyszla umowa do podpisania, pakiet aktywacyjny itd.
    Zgodnie z sugestia mbanku zeby nie stresowac mlinek :) znajoma przystapila
    do aktywacji konta poprzez internet.
    I tu pierwszy zonk: system podawal ze identyfikator lub haslo jest
    nieprawidlowy (nie mogla sie raczej 3 razy pomylic, wszak tymczasowy
    identyfikator i haslo to same cyfry). No coz komputery czasem tak maja
    pomyslala znajoma i postanowila aktywowac konto przez mlinie czego bylem
    juz czesciowo swiadkiem. I tu drugi zonk: identyfikator i haslo do mlinii
    tez nie podobaly sie systemowi.
    No coz, jedyne co jej zostalo to telefon do mlinki.
    Po wytlumaczeniu w czym rzecz i malej identyfikacji pani operator
    postukala cos na klawiaturze i oznajmila rozbrajajaco: my do Pani nie
    wysylalismy zadnego pakietu aktywacyjnego(!!!) Tak krasnoludki wyslylaja
    pakiety do przyszlych klientow mbanku - moja znajoma to spokojna osoba ale
    ja chyba bym nie wytrzymal. Pani operator zapytala dodatkowo czy na pewno
    jest to pakiet aktywacyjny - a moze lista hasel jednorazowych (he he he) ,
    czy pakiet byl razem z umowa, czy zatwierdzala # pod 'dziewiatka', czy
    rachunek indywidualny itd. Nastepnie przeprosila na pare minut (tu
    telekomunikacja sie cieszy :) i po powrocie stwierdzila, ze nie jest w
    stanie okreslic jaki to pakiet zostal wyslany i jedyne wyjscie to wyslanie
    kolejnego.

    Znajoma poczeka te 3 dni robocze, ale na stracie ma juz lekkie obawy przed
    tak funkcjonujacym bankiem bo jak kolejny pakiet ponownie wysla
    krasnoludki? :) Przynajmniej dobrze ze konto nie jest jej potrzebne na
    juz.

    GP

  • 2. Data: 2004-09-29 07:27:14
    Temat: Re: [mbank] cyrk z aktywacja ekonta
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    ja swojego przypadku nie bede opisywal, bo to sie nie da opisac, powiem
    tylko ze otwieram rachunek juz 2 miesiac :-) Umowe wysylali mi 3 razy,
    bo za kazdym razem cos zle wyslali :-) i za kazdym razem czekam 2 tyg na
    umowe hehe bekowy ten mBank :-)

    tak sobie mysle, ze gdyby nie to ze mam inne glowne konto to by mnie
    ch.. strzelil i bym mogl komus naublizac, a tak to tylko odliczam dni i
    sprawdzam, moze to bedzie jakis rekord swiata w dlugosci zakladania konta :)

    ogolnie pozdrawiam pracownikow mBanku, ktorzy nie potrafia nic zalatwic,
    nic nie wiedza, trzeba po 5 razy do nich dzwonic, a na dodatek kazdy
    mowi co innego :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2004-09-29 18:36:34
    Od: Gree <g...@o...pl>

    Hmm - ja formularz na WWW wypełniłem i posłałem :) Czekałem tydzień,
    przyszedł pakiet aktywacyjny - aktywacja bez problemów przez Internet.
    Jak wiadomo aktywowanie konta doprowadza rachunek do częściowej
    używalności - należy odesłać podpisaną umowę itp celem całkowitego
    odblokowania - co też zrobiłem. Wg instrukcji czekałem tydzień,
    zadzwoniłem na mLinię i chciałem się dowiedzieć czy dokumenty dotarły i
    czy aktywowano w pełni mój rachunek - miła pani z mLini stwierdziła, że
    nie ma pojęcia czy moja umowa dotarła bo mają jakieś problemy z
    rejestracją i że mam dzwonić pod koniec tygodnia. A zaczynam się powoli
    wściekać bo chcę zakończyć współpracę z pewnym bankiem, który prowadził
    dotychczas główny mój rachunek - pobierają prowizje na każdym kroku
    tłumacząc się solidnym wizerunkiem banku. Ale muszę jak widać czekać.
    Zobaczymy jak to będzie.

    Gree

  • 4. Data: 2004-09-29 20:45:57
    Od: "Jan Nowisz" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Gree" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dotychczas główny mój rachunek - pobierają prowizje na każdym kroku
    > tłumacząc się solidnym wizerunkiem banku. Ale muszę jak widać czekać.

    Niech zgadnę - Inteligo?

    siemka

  • 5. Data: 2004-09-29 21:24:39
    Od: Gree <g...@o...pl>

    *Dnia* 2004-09-29 22:45
    Jan Nowisz napisał(a):

    > Niech zgadnę - Inteligo?

    Niestety - pudło. BZWBK :) Powoli doprowadzają mnie do szewskiej pasji -
    szczególnie panie w BOKu, które na siłę przekonują, że prowizje to efekt
    dobrej marki jaką cieszy się ich bank, oczywiście wszyscy klienci innych
    banków wracają do BZWBK z podwiniętym ogonkiem gdy zaryzykują
    zarządzanie pieniędzmi w innym banku - taki kontrargument podała pani z
    BZWBK jak powiedziałem o bezprowizyjnych FI w mBanku.
    Fakt faktem - zachwycam się mBankiem w którym na dobre nie mam jeszcze
    całkowicie funkcjonalnego rachunku, może przyjdzie mi jeszcze zaszczekać
    do drzwi BZWBK ;) Mimo wszystko podejrzewam, że nieprędko :)

    Gree

  • 6. Data: 2004-09-30 08:47:28
    Od: krzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2004 23:24:39 +0200, Gree napisal/a:

    > Niestety - pudło. BZWBK :) Powoli doprowadzają mnie do szewskiej pasji -
    > szczególnie panie w BOKu, które na siłę przekonują, że prowizje to efekt
    > dobrej marki jaką cieszy się ich bank,
    niestety pewnie trochę ma rację - gdy wszyscy jak Ty uciekali to moze by
    to kiedyś zmienili a tak to nie widzą potrzeby...
    --
    KrzysiekL

  • 7. Data: 2004-09-30 10:32:36
    Od: Konrad <k...@s...die>

    ja mam juz 2 miesiace trwajace dziwadlo ze zmiana konta na wspolne -
    Zona byla do tej pory pelnomocnikiem. do tego doszla jeszcze zmiana
    danych osobowych Zony, wiec podejrzewalem, ze nie bedzie lekko i...
    naprawde nie jest :-)

    opisac juz w tej chwili calej akcji nie jestem w stanie, bo sporo bylo
    tych telefonow, umow, odwiedzin w mKiosku, a naiwnie jakos jednak mimo
    wspomnianych obaw wierzylem, ze sie powiedzie i nie dokumentowalem
    wszystkiego od poczatku.

    w kazdym razie stan sprawy jest w tej chwili taki, ze konto nadal nie
    jest wspolne, a Zona ma zmieniona tylko czesc (!) danych.

    juz troche opadlem z sil :-), w miedzyczasie z powodzeniem, bez
    problemow zalozylismy konta wspolne i indywidualne w Inteligo.

    i nie to, zebym sie na mBank obrazil :-) i uwazal, ze Inteligo jest
    takie naj naj, nic podobnego - zreszta Inteligo tez pewnie pokaze z
    czasem pazurki :-). nadal bede konta w mBanku uzywac i sprawe postaram
    sie do konca doprowadzic. natomiast szkoda, ze nie maja procedur
    dopracowanych, to im i ich klientom z pewnoscia nie sluzy, no ale to juz
    rzecz oczywista.

    pozdrowienia,
    --
    Konrad

  • 8. Data: 2004-09-30 11:56:34
    Od: "Kasislawek" <k...@v...pl>

    > niestety pewnie trochę ma rację - gdy wszyscy jak Ty uciekali to moze by
    > to kiedyś zmienili a tak to nie widzą potrzeby...
    > --
    > KrzysiekL

    Witam!
    Oj to jest prawda.Moja teściowa(nawiasem mówiąc super teściowa,ale
    bankowiec:),która w BZWBK jest jakąś kierowniczką 30 lat pracy w banku itd na
    moje pytanie czemu u nich wszystko jest tak drogo stwierdziła,że klienci tego
    chcą!!!!!Na kolejne pytanie,czy mają za klientów samych pacjentów psychiatryka
    odpowiedziała,że jakby nie chcieli,to jak najszybciej uciekaliby do tych banków
    gdzie jest taniej.W sumie miała rację,dlatego teraz pracuję nad mężem moim,żeby
    jak najszybciej pokazał mamusi,że jednak BZWBK jest za drogi,ale jakoś lata
    przyzwyczajenia nie dają się tak łatwo pokonać.
    Pozdrawiam
    Kasisławek