  • 11. Data: 2005-03-01 22:22:53
    Temat: Re: mbank - droższe przlewy 1PLN
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    > to trzeba to robic dokladnie. Juz dawno to konto w mBanku przestalo
    > byc moim kontem do rozliczen, skoro u konkurencji przelewy mam za
    > darmo. Dlatego moga sobie wprowadzac 1zl czy wiecej. Dopoki nie ma za

    Multi ; ))

    pzdr
    wkg

  • 12. Data: 2005-03-01 23:56:56
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@n...spam.wp.pl>

    Użytkownik "wkg" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Multi ; ))

    VW ;)))

    MAd Hat
    ter

  • 13. Data: 2005-03-02 09:50:54
    Od: "js18" <j...@g...pl>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@n...spam.wp.pl>
    napisał w wiadomości news:d02vob$o4q$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "wkg" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > VW ;)))

    e-konto w Lukasie:))

  • 14. Data: 2005-03-02 10:31:45
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl>

    Użytkownik "klon" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś już ma potwierdznie od kiedy?
    >
    > Pozdr
    >
    > Jurek Klonowki
    Daj spokój! Przy dzisiejszej konkurencji mBank nie może sobie pozwolić na
    taki "występ". Więc podwyżka opłat za przelewy jest moim zdaniem
    zdecydowanie nieprawdopodobna.

  • 15. Data: 2005-03-02 10:59:20
    Od: "klon" <k...@h...pl>

    > Daj spokój! Przy dzisiejszej konkurencji mBank nie może sobie pozwolić na
    > taki "występ". Więc podwyżka opłat za przelewy jest moim zdaniem
    > zdecydowanie nieprawdopodobna.

    Oj może i pozwoli. Z tego co wiem będzie można wykupować z góry po 10-50
    przelewów by było taniej.
    mbank jest pod dużą presja. Milion przelewów to 1mnl PLN

  • 16. Data: 2005-03-02 11:14:05
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "klon" <k...@h...pl> napisała:

    >Oj może i pozwoli. Z tego co wiem będzie można wykupować z góry po 10-50
    >przelewów by było taniej.
    A w promocji będą jeszcze darmowe wieczory i weekendy

    BP,MSPANC

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 17. Data: 2005-03-02 11:32:02
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    klon wrote:

    > Oj może i pozwoli. Z tego co wiem będzie można wykupować z góry po 10-50
    > przelewów by było taniej.
    > mbank jest pod dużą presja. Milion przelewów to 1mnl PLN

    A po podwyżce co najmniej o 0,5 miliona przelewów mniej.
    Ludzie przejdą do konkurencji przy kolejnych takich kwiatkach - tak jak
    ja w momencie wprowadzenia opłat. No i stracą na tym trochę, bo część
    ludzi trzyma(ła) tam jednak większą ilość pieniędzy (na podstawie
    własnego doświadczenia).

    reik.

  • 18. Data: 2005-03-02 18:16:14
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    np: http://www.kredyt.org.pl/multibank/49/20/

  • 19. Data: 2005-03-02 18:48:13
    Temat: Re: mbank - zadnych zmian! ;)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    klon <k...@h...pl> wrote:
    > Oj może i pozwoli. Z tego co wiem będzie można wykupować z góry po
    > 10-50 przelewów by było taniej.
    > mbank jest pod dużą presja. Milion przelewów to 1mnl PLN

    Mozesz zanim zmienisz tozsamosc i z tym tematem "mbank przelwy 1 zl"
    wyskoczysz za jakis czas pod nowym nickiem powiedziec w koncu skad masz te
    informacje? Czy po prostu to "brudna robota" konkurencji (lub niefachowo
    czarny PR (chociaz to oksymoron))

    Stawiam dolary przeciwko orzechom, ze to pisze ta sama osoba, co juz dwa
    razy takiego "newsa" tutaj wstawiala. Jesli nie ta sama, to z tego samego
    podpuszczenia ;)
    Charaktrystyka - zupelnie nowa osoba, falszywy adres, charakterystyczny
    temat postu (zawsze mbank i 1 zl za przelew), powolywanie sie na zrodlo
    pochodzace z banku, brak odpowiedzi na pytania.

    Ciekawe, kto stoi za ta krecia robota...

  • 20. Data: 2005-03-02 18:57:33
    Od: "piter." <petero2@o2_SPAM.pl>

    napisał w wiadomości news:d051q7$68h$1@news.onet.pl...

> [...]
    > pochodzace z banku, brak odpowiedzi na pytania.
    >
    > Ciekawe, kto stoi za ta krecia robota...

    chyba 'Amra' masz racje,
    czarny PR jest teraz 'trendy',
    na szczescie zwykle wychodzi kto to nakreca,

    pit.