  • 41. Data: 2006-06-29 09:12:35
    Temat: Re: [mbank] hasła SMS
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a n...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > To wiem, ale pozwoliłam sobie użyć TWOJEGO linka :-)

    link działa ok.

    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.
    Frank Herbert

  • 42. Data: 2006-06-29 09:45:10
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 28 Jun 2006 17:28:43 +0200, w <44a2a026$1@news.home.net.pl>, Grzegorz
    Kamionka <k...@T...data.pl> napisał(-a):

    > Gwoli ścisłości *Outlook* nie jest czytnikiem newsów... ;-)

    W wersji Express jest ;).

  • 43. Data: 2006-06-29 09:46:21
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 29 Jun 2006 10:29:18 +0200, w <e802td$a3f$1@atlantis.news.tpi.pl>, LPoD
    <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> napisał(-a):

    > A ja już się zastanawiałem, dlaczego u mnie też działa. :)
    > Wkleiłem ten link do IE i też działa.

    Tego linku nie masz wkleić do IE, tylko zobaczyć jak ten list jest podświetlany
    w OE :).

  • 44. Data: 2006-06-29 09:47:54
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 28 Jun 2006 17:10:40 +0200, w <e7u67v$4um$1@inews.gazeta.pl>, "Glenn"
    <n...@p...pl> napisał(-a):

    > Radziu - na Ciebie zawsze można liczyć. Reagujesz jak pies Pawłowa - jeżeli
    > wątek zawiera słowa "mbank" albo "Glenn" nie omieszkasz się pojawić :-) Może
    > się w końcu na piwo umówimy ;-) ?

    Poczekam aż dokręcisz jeszcze parę słówek, na którę reaguję ;>
    Na razie pojawiło się drugie ;>

  • 45. Data: 2006-06-29 10:48:28
    Od: "Michal M" <m...@s...gazeta.pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Tego linku nie masz wkleić do IE, tylko zobaczyć jak ten list jest
    > podświetlany
    > w OE :).
    Kurcze a ja w OE 6.0 widziałem i otwiera się poprawnie w FF :-)

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 46. Data: 2006-06-29 15:05:51
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ojej , jaki ładny flame. A ja nie mam czasu :-(

    No tak, inna zabawa całkiem Cię pochłonęła ;-)
    A może jednak? Gdyby tak podnieść Ci motywację?;-)))
    np. tak: GLENNFLAME 8-D

  • 47. Data: 2006-06-29 15:40:58
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Cześć Stasiu :-D

    Kopę lat ... a nic się nie zmieniłaś ;-)))
    Ad meritum się zgadzam, to jakby kwestionować ideę haseł papierowych
    ... bp po zalaniu kawą stają się nieczytelne ;-)

  • 48. Data: 2006-06-29 21:40:34
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-06-29 17:05, kiedy S.T. zdecydował(a) się
    stwierdzić,że:

    > No tak, inna zabawa całkiem Cię pochłonęła ;-)
    > A może jednak? Gdyby tak podnieść Ci motywację?;-)))
    > np. tak: GLENNFLAME 8-D

    I to ma być anonimowy internet. Zaraz wszystko rozniosą.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 49. Data: 2006-06-30 08:33:56
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    S.T. wrote:

    > Kopę lat ... a nic się nie zmieniłaś ;-)))
    > Ad meritum się zgadzam, to jakby kwestionować ideę haseł papierowych
    > ... bp po zalaniu kawą stają się nieczytelne ;-)

    Erm. Hasła jednorazowe nie muszą być trzymane na papierze. (np. skan,
    albo PDA)
    Jak krytykować to z sensem moze, co ?

    Poza tym dochodzimy do takich subtelności jak prawdopodobieństwo obu
    zdarzeń. I możliwość drogi awaryjnej w obu sytuacjach, itd.
    (Nie, nie wiem, które z tych 2 rozwiązań jest lepsze pod tym kontem)

    KJ