  • 11. Data: 2007-01-03 19:00:33
    Temat: Re: mbank i zamowienie kk radosc zycia....
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    RobertS napisał(a):

    > w dwóch pierwszych na pewno (tez dostalem), a w ING wymienilem karte z
    > innego banku
    >
    > p.s.
    > jakie limity dostales bez zaswiadczen?

    w citi 2000 zl a w mbanku 3000 na wp karte i teraz czekam za kk radosc
    zycia na niej dostalem niby tez 3000 zl

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2007-01-03 19:18:52
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    Herbi napisał(a):

    > Jesteś pewien? :/
    > Wszak jeszcze nie masz tej karty - więc ..... :]]]]]]

    mam wp karte a wczesniej mialem ve ale zdecydowalem sie na wp karte a
    teraz czekam na radosc zycia..!! i jak mowie ze za podpis... to chyba
    nie zmyslam!!

  • 13. Data: 2007-01-03 19:19:55
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Mnie dali za podpis w Raiffeisenie, w Citi, podobno Ing tez tak daje :)

    w raffeisenie za podpis?? a gdzie skladales wniosek w oddziale czy u
    przedstawiciela??

  • 14. Data: 2007-01-03 19:26:05
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Wed, 03 Jan 2007 20:18:52 +0100, szogun11 napisał(a):

    > a teraz czekam na radosc zycia..!! i jak mowie ze za podpis... to chyba
    > nie zmyslam!!

    No tak - jest tylko jeden drobny szczegół - sam go podajesz nawet.
    Po prostu tej karty jeszcze nie masz więc po czym wnosisz żę ją jednak
    masz?
    Podpierasz się wypowiedziami mlinki - które, co konsultant są różne?
    Dopóki karty nie masz fizycznie i nie aktywowałeś jej - to de facto jej nie
    masz - i w tym cały tkwi ambaras.

  • 15. Data: 2007-01-03 19:30:54
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    Artur napisał(a):

> [...]
    > Podpierasz się wypowiedziami mlinki - które, co konsultant są różne?
    > Dopóki karty nie masz fizycznie i nie aktywowałeś jej - to de facto jej nie

    kazdy konsultant z ktorym rozmawialem a bylo ich chyba z 6 potwierdzil
    ze mam juz ja wydana i analitycy przyznali limit i juz go nie beda
    sprawdzac, bo specjalnie o to pytalem nawet przelaczyli mnie do eksperta
    od kk ktory tez to potwierdzil!!!

  • 16. Data: 2007-01-03 19:32:12
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    szogun11 napisał(a):

> [...]
    > ze mam juz ja wydana i analitycy przyznali limit i juz go nie beda
    > sprawdzac, bo specjalnie o to pytalem nawet przelaczyli mnie do eksperta

    i gdzie napisalem ze mam juz radosc zycia?? napisalem ze przyznana, a
    nigdzie nie napisalem ze ja mam... napisalem ze mam karte w mbanku ale
    nie chodzilo o radosc zycia

  • 17. Data: 2007-01-03 19:40:10
    Od: Arkadiusz Ryckowski <...@s...pl>

    S.T. napisał(a):

    > A o co ma chodzić? Przecież to mBank :)
    > Tam wszystko (co wymaga choć przez chwilę 'czynnika ludzkiego') trwa z miesiąc.
    muszę ich w 1 rzeczy pochwalic, raz opinie o kk wysłali mi priorytetem
    po tym wysłali mi nieprawdziwe dane

    P. Arek

  • 18. Data: 2007-01-03 19:54:52
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Wed, 03 Jan 2007 20:32:12 +0100, szogun11 napisał(a):

    > i gdzie napisalem ze mam juz radosc zycia?? napisalem ze przyznana, a
    > nigdzie nie napisalem ze ja mam.

    A w tym poście:
    ?
    Zresztą nie mam zamiaru się z tobą przekomarzać - stwierdziłeś
    jednoznacznie że "dali mi kartę".

  • 19. Data: 2007-01-03 20:07:40
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    Artur napisał(a):

    > A w tym poście:
    > ?
    > Zresztą nie mam zamiaru się z tobą przekomarzać - stwierdziłeś
    > jednoznacznie że "dali mi kartę".

    napisalem tak:"a gdzie mam miec kk?? w innych bankach mi odmawiali, mam
    jeszcze w citi, a w mbanku dali mi za podpis!!"

    i chodzilo tuo wp karte a nie o radosc zycia, w wp karte mam w portfelu
    od 2 miesiecy

  • 20. Data: 2007-01-05 00:00:11
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    Użytkownik "szogun11" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    >
    > zamowilem z jakies 3 tyg temu powyzsza karte, po 3 dniach zostala mi (...)

    I jest to kolejny pryklad na to, ze nalezy nagrywac wszystkie rozmowy z
    X-liniami (oczywiscie o tym informujac) :-).

    Belin