  • 11. Data: 2012-06-26 12:49:35
    Temat: Re: lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
    Od: "mohonk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > "Lokata MISTROWSKI PROCENT 6,6% na 3 miesiące to specjalna oferta Lokaty
    > onLINE 3M dla nowych klientów". Dziękuję, postoję. To dosyć istotne
    > ograniczenie, prawda?
    >
    > Generalnie neoBank ma beznadziejną ofertę dla klientów, którzy mają już u
    nich
    > konto (najlepsza: 6% na 1 rok). Praktycznie wszystkie promocyjne lokaty są
    > kierowane do nowych klientów. Więc liczcie się z tym, że założycie w sumie
    > jedną lokatę.

    To wszystko prawda. Ale ile radości z konta w tak egzotycznym banku :)

    Zresztą lokata mBanku od której zaczął się ten wątek to też promocyjna
    oferta powyżej standardu.

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 12. Data: 2012-06-26 21:04:03
    Od: Mariusz Machnio <m...@g...com>

    On 25 Cze, 18:07, osa <o...@g...pl.ee> wrote:
    > Kwota minimalna 10 000, tylko dla nowych środków, ale czy ktoś tam ma
    > jeszcze oszczędności? ;)
    >
    > http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1240,
    gorace-oprocentow...

    6.5% to zawsze odrobinę lepiej niż 5.8% na koncie oszczędnościowym w
    Optimie. Założyłem 2 lokaty bąkowe na 3 mc. A co tam.

  • 13. Data: 2012-06-27 00:26:34
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Mariusz Machnio" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    y.googlegroups.com...
> [...]

    >6.5% to zawsze odrobinę lepiej niż 5.8% na koncie oszczędnościowym w
    >Optimie. Założyłem 2 lokaty bąkowe na 3 mc. A co tam.

    Takie same warunki w Aquariusie - tzn. Multibanku

    Pozdro

  • 14. Data: 2012-06-27 08:50:13
    Od: " Andrzej" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    SKOK Wołomin - 7,3% (6m) albo 7,1% (3m). Ze względu na konieczność
    jednorazowego "haraczu" (wpisowe) jest to propozycja dla osób które:
    1. mają do dyspozycji większe środki finansowe
    i (lub)
    2. zamierzają dłużej współpracować ze SKOKiem W. (korzystając z wyższego niż
    w bankach oprocentowania).

  • 15. Data: 2012-06-27 14:37:47
    Od: "mohonk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > kierowane do nowych klientów. Więc liczcie się z tym, że założycie w sumie

    Od dzisiaj jeszcze 6,5% na 12M w Meritum:
    http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/meritu
    m-
    zysku#r,main,selectedTab=1481

  • 16. Data: 2012-06-28 08:50:00
    Temat: Re: [mbank] lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
    Od: "Majka" <m...@N...gazeta.pl>

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

    > kaski zabrakło i nie chce się rączek brudzić mniejszymi kwotami

    Getin teraz wystawił jeszcze większe minimum na wejście dla lokaty:
    Prestiżowa/4mce/6,40%/ minimum 50 000.

    Majka

  • 17. Data: 2012-06-28 13:30:51
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 25.06.2012 o 20:02 Ralf <g...@g...pl> pisze:

> [...]
    gorace-oprocentowanie-6%2C5-na-mlokacie-w-mbanku.htm

    > Tylko przez mlinie ...bleehh, a gdzie regulamin?

    Sami dzwonia zaproponowac. Nie wiem czy do wszystkich czy to tych
    szczesliwcow z doradcami, w kazdym razie moj doradca zadzwonil i
    poinformowal mnie o promocji. Kazda lokata jest na 10 tys, czyli jak ktos
    chce wplacic 20 tys to zaloza mu 2 lokaty po 10 tys. Srodki maja byc
    pobrane automatycznie z rachunku podstawowego. Wplata moze byc dokonana do
    3 lipca. Co ciekawe w systemie termin waznosci pokazuje sie dluzszy...

    Data otrzymania 2012-06-28
    Data ważności 2012-07-12
    Tytuł mLOKATA AKCEPTACJA
    Opis PROSIMY O AKCEPTACJE USTALONYCH Z PRACOWNIKIEM BANKU WARUNKÓW mLOKATY
    kliknij w niniejszy link....

    MK

  • 18. Data: 2012-06-28 17:31:35
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-28 13:30, MK pisze:

    > Kazda lokata jest na 10 tys, czyli jak
    > ktos chce wplacic 20 tys to zaloza mu 2 lokaty po 10 tys.

    A jak ktoś będzie chciał na 19900 to powiedzą że chcą tylko 10000? Chyba
    nie, bo wtedy pewnie tych 10000 też nie zobaczą ;)