  • 31. Data: 2004-02-07 15:43:20
    Temat: Re: mbank - mini ankieta
    Od: devnull <d...@n...net>

    >Właśnie wiem, że zarabia na mojej kasie ukrytymi prowizjami za SFI, na
    >różnicach % między depozytami a kredytami, itp. Więc czemu ma ze mnie
    >jeszcze zdzierać za przelewy mej kasy ? Tym bardziej, że przez tyle
    >czasu mnie mamili darmochą tejże usługi.

    Mamil to za malo powiedziane, bo to sie odnosi glownie do reklam:
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/reklama.html

    ale on nie tylko mamil, ale i obiecywal:
    "Nasi Klienci moga oczekiwac, ze mBank
    nigdy nie wprowadzi swoich klientów w błąd, stosując skomplikowany system
    prowizji i opłat":
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/filozofia3.html

    oraz "banki sa dla Klientow, a nie odwrotnie":
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/filozofia2.html

  • 32. Data: 2004-02-08 14:46:09
    Od: devnull <d...@n...net>

    http://www.vwbankdirect.pl

  • 33. Data: 2004-02-08 20:39:05
    Od: "Madab" <o...@p...onet.pl>

    Kto zna jakiś bank internetowy nie pobierający opłat za prowadzenie r-ku, za
    kartę i za przelewy. Podajcie adres, a ja się do niego przeniosę z mBanku.
    Pozdrawiam
    Madab

  • 34. Data: 2004-02-08 21:14:32
    Od: m...@p...gazeta.pl

    De facto większość zostanie, choćby dlatego że większość usług pozostanie bez
    opłat. Drastycznie zmniejszy się ilość wykonywanych przelewów do innych banków
    to mogę zagwarantować. Jeżeli byłby jakiś wskaźnik to mierzący to by spadło do
    jakiegoś małego poziomu i tak się utrzymywało...
    Ilość posiadanych kart VE też się zmniejszyła po wprowadzeniu opłat.
    Ja zostaje, ale oczywiście przelewy będę robił w innym banku. Mbank wkońcu może
    zobaczy że będzie otrzymywał z tego nikłe dochody.

    PS, W Polsce żeby się utrzymać wskazane jest mieć 5 kont a każde do czegoś
    innego. Nie tracę nadziei że powstanie bank z wszystkimi funkcjami mbanku tylko
    bez opłat jak w Angli. VWbd zrobił już dobry początek..

  • 36. Data: 2005-08-18 14:25:54
    Od: k...@p...fm

    > To wg Ciebie w Wielkiej Brytani sa komunisci jacys? Bo tam we wszystkich
    > bankach rowniez marmurowych wszystkie podstawowe uslugii sa free. Frajerow nie
    > sieja, sami sie rodza. Zrozum czlecze, ze to Ty *laskawie* dajesz do danego
    > banku swoje pieniadze, ktorymi bank obraca i na nich zarabia i dlatego nie
    > powinien jeszcze dodatkowo brac oplat za podstawowe uslugi, jak najgorszy
    > lichwiarz.
    >
    > dn

    Witam Ludzie tak czytam wasze narzekania.
    Przecież o,50 gr to nie duzo w normalnych bankach ta opłata jest kilkakrotnie
    wyższa i ludzie są. Wg mnie MBank ma bardzo dobrą ofertę a to że chce zarobić to
    chyba normalne

  • 37. Data: 2005-08-18 14:42:34
    Od: "seba kocik" <s...@N...gazeta.pl>

    k...@p...fm napisał(a):

> [...]
    > wyższa i ludzie są. Wg mnie MBank ma bardzo dobrą ofertę a to że chce zarobić t

    JESTES W BLEDZIE!!!
    jesli potrzebujesz karty np. VE i tylko ci pensje przelewaja na nie to Mbank
    jest najgorszy.... wole dac 99gr za INteligo na miecha i wpalcac bezprowizji
    na Wlasne konto tu jest haczyk bo pani na poczcie bedzie chciec 3,5pln za
    wplate na swoje konto
    oczywiscie jesli pracodawca bedzie ci przelewac na mbank to OK konto i
    wszystkto cacy tylko nie ma oddzialow...

    NO I najwazniejsze w mbanku czekalem prawie miesiac za kontem w Inteligo 7dni
    roboczych i kurier przywiuzl wszystko i o karte nikt sie prosic nie musial...

  • 38. Data: 2005-08-18 17:00:45
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    Banki zarabiają na roznych rzeczach. Jak ktos nie ma kredytu i nie
    wymienia waluty to zarabia sie na:
    - prowizjach
    - osadach - czyli na tym, ze niektorzy trzymaja kase na rachunku o
    znikomym oprocentowaniu - mniejszym niz bank dostaje w NBP
    Na przecietnym koncie w UK jest duzo wiecej srodkow -> bank wiecej
    zarabia na osadach -> mozna zaoferowac nizsze prowizje.
    Policz sobie ile można realnie zarobic na Twoich pieniadzach, ktore
    deponujesz i zastanow sie, czy pokryja koszty, ktore generujesz.

    --
    Pozdrawiam!
    artur at e.pl

    "What can be imagined, can be achieved"