-
11. Data: 2002-04-19 13:41:25
Temat: Re: mbank - może tu się dowiem lepiej
Od: "Karol" <a...@b...com>
Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
wiadomości news:a9p59f$6dr$1@news.tpi.pl...
>
> Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości
> news:a9orbq$ica$1@news.tpi.pl...
>
> >
> > No i druga kwestia poza kontrola dewizowa jest taka, ze mBank otwiera
> konta
> > dla rezydentow.
> > Czy ta Pani jest rezydentem w rozumieniu polskich przepisow dewizowych?
>
> No coz - tradycyjnie mityczny ustawodawca wie lepiej. Z drugiej strony -
> obywatel polski, posiadajacy pelnie praw (za wyjatkiem prawa do placenia
> podatkow :-) jest ewidentnie dyskryminowany...
Ale tylko przez mBank (ewentualnie inne inernetowe). Podobnie jak dzieci
<13, ktore tez sa dyskryminowane przez mBank.
> Chociaz z drugiej strony w takim przypadku udowodnienie NIE BYCIA
rezydentem
> byloby trudne :-)
Obawiam sie tylko kwestii podatkowych. Jak zaczna kombinowac z rezydencja to
moga sie podlozyc pod ktorys US i moze byc cienko.
> A regulamin banku w zaden sposob nie podpowiada, kto to
> jest rezydent (chociaz oczywiscie nieznajomosc prawa itepe itede).
To akurat AFAIR jest w ustawie prawo dewizowe.
Karol
-
12. Data: 2002-04-19 14:06:20
Temat: Re: mbank - może tu się dowiem lepiej
Od: <m...@p...onet.pl>
>
Podpisanie Umowy następuje na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
13. Data: 2002-04-21 13:57:34
Temat: Re: mbank - może tu się dowiem lepiej
Od: "camokiller" <c...@h...pl>
"pablos" <d...@p...onet.pl> wrote in message
news:a9mv2i$sv6$1@news.tpi.pl...
>
> żeby mieć coś na pokrycie moich starań wysłałem również maila z takim
samym
> opiesem sprawy - jednak nie miałem szczęścia bo odpowiedź była nie na
> temat - dotyczyła zakładania konta przez obcokrajowca mieszkającego w
polsce
>
> ręce mi opadły już, nie wiem czy mBank ma taką celową politykę
> dezinformacyjną czy co o tym myśleć.
Chyba padłeś ofiarą systemu CRM (do zarządzania relacji z klientami).
Słuchałem na ten temat wypowiedzi człowieka który wdrażał taki system w
Nokii. Mają coś w rodzaju automatycznego odpowiadania na maile. System
wyszukuje w treści maila jakis standardowych zwrotów, wkleja odpowiednią
odpowiedź i odsyła do klienta. I tak np. maile które zawierają w
treści/temacie zwrot 3310 (w promocji za złotówke) są traktowane z
mniejszym priorytetem. Zaś maile które zawierają w treści numer jakiegoś
lepszego telefonu (która nawet w promocji kosztuje kilkaset zł, są
obsługiwane z innym priorytetem, Odpowiedź na takiego maila uzyskuje się z
reguły szybciej itp itd.
Zastanawiam się czy podobny system nie pracuje w mBanku, bo o tym że
odpowiedzi na maile przychodzą nie na temat to już nie pierwszy raz słyszę
:))))))
--
Pozdrawiam
Kamil
c...@h...pl