eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank - może tu się dowiem lepiej
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 11. Data: 2002-04-19 13:41:25
    Temat: Re: mbank - może tu się dowiem lepiej
    Od: "Karol" <a...@b...com>


    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:a9p59f$6dr$1@news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości
    > news:a9orbq$ica$1@news.tpi.pl...
    >
    > >
    > > No i druga kwestia poza kontrola dewizowa jest taka, ze mBank otwiera
    > konta
    > > dla rezydentow.
    > > Czy ta Pani jest rezydentem w rozumieniu polskich przepisow dewizowych?
    >
    > No coz - tradycyjnie mityczny ustawodawca wie lepiej. Z drugiej strony -
    > obywatel polski, posiadajacy pelnie praw (za wyjatkiem prawa do placenia
    > podatkow :-) jest ewidentnie dyskryminowany...

    Ale tylko przez mBank (ewentualnie inne inernetowe). Podobnie jak dzieci
    <13, ktore tez sa dyskryminowane przez mBank.

    > Chociaz z drugiej strony w takim przypadku udowodnienie NIE BYCIA
    rezydentem
    > byloby trudne :-)

    Obawiam sie tylko kwestii podatkowych. Jak zaczna kombinowac z rezydencja to
    moga sie podlozyc pod ktorys US i moze byc cienko.

    > A regulamin banku w zaden sposob nie podpowiada, kto to
    > jest rezydent (chociaz oczywiscie nieznajomosc prawa itepe itede).

    To akurat AFAIR jest w ustawie prawo dewizowe.

    Karol




  • 12. Data: 2002-04-19 14:06:20
    Temat: Re: mbank - może tu się dowiem lepiej
    Od: <m...@p...onet.pl>

    >
    Podpisanie Umowy następuje na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 13. Data: 2002-04-21 13:57:34
    Temat: Re: mbank - może tu się dowiem lepiej
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "pablos" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:a9mv2i$sv6$1@news.tpi.pl...
    >
    > żeby mieć coś na pokrycie moich starań wysłałem również maila z takim
    samym
    > opiesem sprawy - jednak nie miałem szczęścia bo odpowiedź była nie na
    > temat - dotyczyła zakładania konta przez obcokrajowca mieszkającego w
    polsce
    >
    > ręce mi opadły już, nie wiem czy mBank ma taką celową politykę
    > dezinformacyjną czy co o tym myśleć.

    Chyba padłeś ofiarą systemu CRM (do zarządzania relacji z klientami).
    Słuchałem na ten temat wypowiedzi człowieka który wdrażał taki system w
    Nokii. Mają coś w rodzaju automatycznego odpowiadania na maile. System
    wyszukuje w treści maila jakis standardowych zwrotów, wkleja odpowiednią
    odpowiedź i odsyła do klienta. I tak np. maile które zawierają w
    treści/temacie zwrot 3310 (w promocji za złotówke) są traktowane z
    mniejszym priorytetem. Zaś maile które zawierają w treści numer jakiegoś
    lepszego telefonu (która nawet w promocji kosztuje kilkaset zł, są
    obsługiwane z innym priorytetem, Odpowiedź na takiego maila uzyskuje się z
    reguły szybciej itp itd.
    Zastanawiam się czy podobny system nie pracuje w mBanku, bo o tym że
    odpowiedzi na maile przychodzą nie na temat to już nie pierwszy raz słyszę
    :))))))

    --
    Pozdrawiam
    Kamil
    c...@h...pl


strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1