eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] "nieudany" przelew
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2004-06-15 08:52:00
    Temat: [mbank] "nieudany" przelew
    Od: "WK" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    Zalogowałem się do mbamku, wykonuję przelew i czekam...
    Po około 5 min progress na pasku stanu w przeglądarce był w połowie, więc
    zniecierpliwoiny się wylogowałem i jeszcze raz zalogowałem...
    Już miałem powtórzyć przelew ale patrzę w historii operacji przelew sie
    wykonał...
    Wszystko wygląda dobrze, ale tak nie powinno działać, jeśli transakcja się
    nie wykonała i nie ma potwierdzenia o jej poprawności to nie powinna się
    zakończyć.

    Mieliście coś podobnego??


    Pozdr.
    WK

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2004-06-15 08:55:09
    Temat: Re: [mbank] "nieudany" przelew
    Od: "Paweł" <n...@n...pl>

    mieliśmy - tylko z drugiej strony - dostałem kiedys w ten sposób podwójną
    zapłatę od kontrahenta

    następnie po zorientowaniu sie i skontaktowaniu z klientem, on próbował to
    wyjaśnić w mbanku i mlinka poradziła mu żebym ja mu tą nadwyżkę odesłał bo
    tak jest prościej niż jemu wyjaśniać sprawę w mbanku :-)

    w końcu tak zrobiliśmy żeby nie bawić sie w wielkie reklamacje



  • 3. Data: 2004-06-15 09:22:51
    Temat: Re: [e-bank] "nieudany" przelew
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Witam,
    > Zalogowałem się do mbamku, wykonuję przelew i czekam...
    > Po około 5 min progress na pasku stanu w przeglądarce był w połowie, więc
    > zniecierpliwoiny się wylogowałem i jeszcze raz zalogowałem...
    > Już miałem powtórzyć przelew ale patrzę w historii operacji przelew sie
    > wykonał...
    > Wszystko wygląda dobrze, ale tak nie powinno działać, jeśli transakcja się
    > nie wykonała i nie ma potwierdzenia o jej poprawności to nie powinna się
    > zakończyć.

    Wygląda na to, że system zlecenie przyjął i wysłał potwierdzenie,
    tyle że nie zobaczyłeś go u siebie (problem na łączach?)
    Nie wiem czy jest jakiś system, który po zatwierdzeniu wykonania
    operacji jeszcze dodatkowo oczekuje 'potwierdzenia dotatcia potwierdzenia'
    żeby ostatecznie zrealizować zlecenie.

    Jeżeli zatwierdziłeś wykonanie jakiegoś zlecenia,
    a następnie nastąpił 'jakiś zwis', to oczywistym jest sprawdzenie
    czy opreacja się wykonała, przed jej ewentualnym powtórzeniem.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 4. Data: 2004-06-15 09:43:52
    Temat: Re: [mbank] "nieudany" przelew
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "WK" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisała:

    >Zalogowałem się do mbamku, wykonuję przelew i czekam...
    >Po około 5 min progress na pasku stanu w przeglądarce był w połowie, więc
    >zniecierpliwoiny się wylogowałem i jeszcze raz zalogowałem...
    >Już miałem powtórzyć przelew ale patrzę w historii operacji przelew sie
    >wykonał...
    >Wszystko wygląda dobrze, ale tak nie powinno działać, jeśli transakcja się
    >nie wykonała i nie ma potwierdzenia o jej poprawności to nie powinna się
    >zakończyć.
    >Mieliście coś podobnego??
    Miałem np. przy wysyłaniu maili, edycji baz danych i w wielu innych
    przypadkach korzystania z WWW. Jest to po prostu kwestia specyfikacji
    protokołu http - skrypt wykonał się na serwerze, została wysłana do
    przeglądarki wygenerowana strona i dla serwera wszystko jest OK.


    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    | - Jam częścią tej siły
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")


  • 5. Data: 2004-06-15 10:56:16
    Temat: Re: [mbank] "nieudany" przelew
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 15 Jun 2004 08:52:00 +0000 (UTC), w <camdbg$hga$1@inews.gazeta.pl>, "WK"
    <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(-a):

    > Wszystko wygląda dobrze, ale tak nie powinno działać, jeśli transakcja się
    > nie wykonała i nie ma potwierdzenia o jej poprawności to nie powinna się
    > zakończyć.

    Transakcja się wykonała, tylko nie dostałeś informacji zwrotnej.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1