  • Data: 2003-07-31 13:13:11
    Temat: mbank - niezgodnosci w rozliczeniach kart kredytowych
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    pisze na tej grupie po raz pierwszy (jakkolwiek czytam od pewnego czasu),
    wiec z gory przepraszam za swoj brak wiedzy w temacie ;)

    w czym rzecz:

    od niedawna posiadam karte kredytowa m-banku.
    dzisiaj przypadkiem zauważyłem pewną rozbieżność której nie rozumiem, i
    której przez 30 minut nie byla w stanie wyjasnic konsultantka z m-banku.

    czym rozni sie wg Was pozycja:
    "szczegoly karty / do wykorzystania"
    od pozycji
    "szczegoly umowy/dostepny limit" (chodzi mi o DOSTEPNY, nie o przyznany
    zeby uniknac zbednych pytan)

    po przeliczeniu reecznym okazalo sie ze jezeli nie liczyc oplaty za
    przyznanie karty to wlasnie "szczegoly umowy/dostepny limit" jest poprawnie
    wyliczony (tutaj tez nie wiem czemu nie licza tej oplaty za wydanie karty,
    no ale trudno :) ), natomiast w pozycji: "szczegoly karty / do
    wykorzystania" dostepny limit zawyzony jest o kwote , ktora nie jest nijak
    charakterystyczna (84.98)

    w sumie by mi to nie przeszkadzalo, ale lubie miec jasnosc i wiedziec ktory
    limit obowiazuje
    niestety w Mbanku dopiero wyslali jakies zapytanie do swojego dzialu kart,
    nie umieli odpowiedziec od razu, przyznali ze te 2 pozycje powinny sie
    zgadzac

    czy ktos z Was spotkal sie moze z podobnym problemem ??

    pozdrawiam
    Cyprian Prochot
    Krakow