  • 1. Data: 2002-07-04 11:19:25
    Temat: mbank - pekao ile?
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

    po ilu dniach roboczych ksiegują w na $ VC w ckic pekao przelew z mbanku?

  • 2. Data: 2002-07-04 11:43:15
    Temat: Re: mbank - pekao ile?
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > po ilu dniach roboczych ksiegują w na $ VC w ckic pekao przelew z mbanku?

    Nastepnego dnia roboczego jesli wplacisz w Pekao gotowke w dolarach.

    Wobec tego - prawdopodobnie przy przelewie tez nastepnego dnia.

    Michal.

  • 3. Data: 2002-07-04 11:49:10
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

    przelew z MBANKU ile?

  • 4. Data: 2002-07-04 11:49:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > przelew z MBANKU ile?

    Wczoraj byla awaria KIRu.

  • 5. Data: 2002-07-04 12:02:24
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

    > Wczoraj byla awaria KIRu.

    aha
    nie wiedziałem
    i co z tego wynika dla mnie? (przelew był wykonany 3 lipca(I sesja))

  • 6. Data: 2002-07-04 12:06:05
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ag1ddl$i9l$1@news.onet.pl...

    > aha
    > nie wiedziałem
    > i co z tego wynika dla mnie? (przelew był wykonany 3 lipca(I sesja))

    ze zapewne doszedl / dojdzie dzisiaj

    Karol

  • 7. Data: 2002-07-04 12:10:38
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

    > ze zapewne doszedl / dojdzie dzisiaj

    mam nadzieję

  • 8. Data: 2002-07-04 12:12:06
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > aha
    > nie wiedziałem
    > i co z tego wynika dla mnie? (przelew byl wykonany 3 lipca(I sesja))

    A kto Cie tam wie, co z tego wynika dla Ciebie.
    ( Uprzejmosc za uprzejmosc)
    Polskie Prawo Bankowe AFAIR mowi, ze przelew moze isc trzy dni, chyba ze
    zajda specjalne okolicznosci.
    Awaria Krajowej Izby Rozliczeniowej to wlasnie takie okolicznosci.
    Twoj przelew moze i wcale nie dojsc, a moze za dwa lata.

    Michal.

  • 9. Data: 2002-07-04 12:20:39
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > Awaria Krajowej Izby Rozliczeniowej to wlasnie takie okolicznosci.
    > Twoj przelew moze i wcale nie dojsc, a moze za dwa lata.

    czyli czekać

  • 10. Data: 2002-07-04 12:29:01
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > czyli czekac

    Czekac, a reklamowac to ja osobiscie bym reklamowal po paru (3 - 4) dniach
    dopiero.
    CKiC Pekao ma bardzo dobra informacje telefoniczna, tak ze latwo mozna
    sprawdzic czy kasa juz jest na koncie czy jeszcze nie.
    :-)

    Michal.