  • 1. Data: 2009-04-06 07:23:17
    Temat: [mbank] płacenie odsetek od kredytu w koncie ?
    Od: "opopopop" <o...@t...pl>

    znajomy ma między innymi ekonto i mbiznes w mbanku,
    w mbiznesie ma 3000 kredytu obrotowego a na ekoncie 30.000,
    i mi mówił, że odsetki naliczane są wyłącznie o godzinie 24,
    a więc jak przeleje gdzieś dajmy na to całą kasę (33.000)
    sesją o 5 rano i ona wróci sesją o 18
    to nie zapłaci ani grosza odsetek - czy to może być prawda ?

  • 2. Data: 2009-04-06 07:49:06
    Temat: Re: [mbank] płacenie odsetek od kredytu w koncie ?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > sesją o 5 rano i ona wróci sesją o 18
    > to nie zapłaci ani grosza odsetek - czy to może być prawda ?

    i ma rację, tylko tam gdzie przeleje tę kasę odsetek od depozytu również
    mu nie naliczą

    --
    pozdrawiam
    RobertS