  • 11. Data: 2004-02-14 20:02:04
    Temat: Re: mbank - przelew z 14 lutego bedzie z oplata?
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości
    news:c0lfcu$q5v$1@shodan.interia.pl...

    > Czy Wy macie świadomość, ze w tej dyskusji chodzi o _pół_złotego_...
    > Popadacie ze skrajnosci w skrajność...

    oj stary - a moze nie chodzi o 1 p/p, tylko o 30 p/p?

  • 12. Data: 2004-02-14 20:17:06
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 Feb 2004 18:27:18 +0100, "Chmielu"
    <j...@A...pccom.info> wrote:

    >Aaa... Ja wiem o co Ci chodzi...
    >Nie o profesjonalizm, lecz o uczciwość Banku...
    widziales keidy nieuczciwy bank, ktory ma klientow?
    uczciwosc to podstawowa zasada banku
    (powie ci to PRowiec tego banku ;-)

    >Skoro Ci srodki zdjęto 14 lutego, to nie powinieneś ponosić kosztów
    >przelewu...
    >Bo Ci pieniądze nie procentują...
    >Lecz Tobie nie chodzi o opłaty, lecz o solidne (uczciwe) podejscie Banku...
    >Albo niech pobiorą opłatę i środki zdejmą 16 lutego, albo niech zdejmą 14
    >lutego i nie pobierają tych 50 groszy...
    juz nawet nie chodzi o te oprocentowanie za 2 dni (bo ile tego
    oprocentowania bylo by? kilka groszy, nawet od duzych kwot)

    >Prawda... Sytuacja niefortunna dla Banku...
    >Nierozsądnie wprowadzili opłatę za przelewy od 15 lutego...
    >Powinni wprowadzić z dniam 17 lutego i nie byłoby takowych problemów...
    i tu wlasnie jest pole do popisu dla mbanku:
    jesli rozpatrza te niejasnosc na korzysc klienta (w konu puscil
    przelew 14go a KIRa nie musi znac) to znaczy ze bank jest
    profesjonalny - nie laszczy sie na kazde 50gr i tym moze pokazac swoj
    profesjonalizm.
    ( w koncu stara zasada: nie musze dzis zarabiac tej zlotowki, byc moze
    dzieki temu jutro zarobie na tym kliencie 10pln bo zostanie u mnie a
    nie pojdzie do konkurencji z powodu glupiej zlotowki)

    znajac polska bankowosc sadze ze wiekszosc bankow rozpatrzylaby taka
    nijeasnosc na niekorzysc klienta - wola zarobic zlotowke dzis i byc
    moze starcic klienta niz odpuscic ta zlotowke, klient zostanie i
    bedzie dalej korzystal z uslug (i placil za nie ;-)
    taki bank nalezy omijac szerokim lukiem nie zwazajac na zadne gadki
    jego PRowcow i marketingowcow - bedzie sie staral zawsze
    <rot13>jlqlznp</rot13> klienta.

    Tak wiec podsumowujac (moim zdaniem oczywiscie):
    jesli mbank rozpatrzy niejasnosc z przelewami 13,14 lutego na korzysc
    klienta, to bedzie znaczyc, ze szanuja klienta i nie szukaja kazdej
    okazji do oskubania go...(a tym samym mozna spokojnie w nim zostac)

    jesli mbank rozpatrzy ta niejasnosc na swoja korzysc to znaczy ze w
    tej chwili chca jak najwiecej "zarobic" i nalezy sie przygotowac na
    "skubanie" za wszystko, a tym samym nalezy ladnie mbankowi podziekowac
    za kilkuletnia wspolprace i poszukac sobie nowego banku ;-)

    pozdarwiam,
    P.S. IMHO to ze mbank wprowadzil oplaty za przelewy nie powinno byc
    problemem... problemem jest PRowska gadka o powodach wprowadzenia
    oplat - imho bank to nie instytucja charytatywna i musi zarabiac (np.
    oplatami), ale gadka ze to dla ograniczenia strat zwiazanych z
    niskokwotowymi przelewami to lekka mowa-trawa (bo grupowicze wymyslili
    kilka innych metod ograniczenia tego zjawiska).
    Cyb

  • 13. Data: 2004-02-14 20:57:41
    Od: "tom bud" <t...@g...pl>

    Chmielu <j...@A...pccom.info> napisał(a):

    > Prawda... Sytuacja niefortunna dla Banku...
    > Nierozsądnie wprowadzili opłatę za przelewy od 15 lutego...
    > Powinni wprowadzić z dniam 17 lutego i nie byłoby takowych problemów...

    ta - a moze rozsadnie wprowadzili 15 by troche dorobic:)

  • 14. Data: 2004-02-14 21:14:44
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 Feb 2004 20:57:41 +0000 (UTC), "tom bud"
    <t...@g...pl> wrote:

    >ta - a moze rozsadnie wprowadzili 15 by troche dorobic:)
    no wlasnie o to chodzi w tym watku...
    jesli jest tak jak mowisz to znaczy ze bank nie jest profesjonalny
    (moim zdaniem) i szuka za wszelka cene zarobku - dla mnie wtedy jest
    1 wniosek: ewakuacja z mbanku do innego banku ;-)
    bo samo wprowadzenie oplat nie jest powodem do ucieczki - bank ma
    prawo zarabiac ;-)

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 15. Data: 2004-02-15 09:05:53
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Uzytkownik "Cyb" <c...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Witam,
    >
    > Moze ktos sie orientuje:
    > jesli ustawie w mbank przelew na dzis,
    > (fizycznie wyjdzie 16tego) to zalapie sie juz na oplate,
    > czy tez mbank wyjdzie z zalozenia ze przelew na 14go wiec nie ma
    > oplaty?

    odpowiedz z mbanku:
    "Uprzejmie informuje, ze przelew zewnetrzny zlecony 14.02 zostanie wykonany
    nieodplatnie. "

  • 16. Data: 2004-02-15 09:15:23
    Od: "Fajas" <s...@m...edu.pl>

    > Czy Wy macie świadomość, ze w tej dyskusji chodzi o _pół_złotego_...
    > Popadacie ze skrajnosci w skrajność...

    A jesli realizuje wszystkie miesieczne platnosci w moim wypadku okolo 20
    przelewow to juz 10 zl tez niepowalajaca kwota ale jednak za ta kwote mam w
    pewnym banku karte VC i pare innych uslug.

    Fajas

  • 17. Data: 2004-02-15 10:37:37
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Cyb" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > klienta, to bedzie znaczyc, ze szanuja klienta i nie szukaja kazdej
    > okazji do oskubania go...(a tym samym mozna spokojnie w nim zostac)

    Masz rację...
    Daj znać, czy pobrano opłatę, czy nie...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 18. Data: 2004-02-15 10:38:53
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "tom bud" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ta - a moze rozsadnie wprowadzili 15 by troche dorobic:)

    Być może...

  • 19. Data: 2004-02-15 10:39:49
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > odpowiedz z mbanku:
    > "Uprzejmie informuje, ze przelew zewnetrzny zlecony 14.02 zostanie

    O... Profesjonalnie...

  • 20. Data: 2004-02-15 11:22:59
    Od: " pati" <p...@g...pl>

    a nie lepiej zadzwonic i się zapytać na mlinii??
    mnie poinformowano,że za przelew zrobiony 14 nie będzie zdjęta opłata, mimo
    iż wyjdzie on dopiero 16. Kochani nie panikujcie!
    pozdr
    pati