  • 1. Data: 2002-09-10 19:55:15
    Temat: mbank*zalozenie konta
    Od: "olab" <o...@h...pl>

  • 2. Data: 2002-09-10 19:59:25
    Temat: Re: mbank*zalozenie konta
    Od: "Krzysztof Rojek" <k...@t...tpsa.pl>

  • 3. Data: 2002-09-10 20:03:40
    Od: "olab" <o...@h...pl>

    > dojdzie poczta :-)
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Krzysztof Rojek
    > +48503195465

    myslalem ze ekonto zaklada sie natychmiast a nie 2 tygodnie :((((

    pozdr
    olab

  • 4. Data: 2002-09-10 20:12:09
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "olab" <o...@h...pl> napisał w wiadomości
    > myslalem ze ekonto zaklada sie natychmiast a nie 2 tygodnie :((((

    eKonto nie zakłada się w 2 tygodnie :-)

    A zakłada w miesiąc :-(

  • 5. Data: 2002-09-10 20:52:57
    Od: Piotr Rogacki <m...@U...onet.pl>

    Dnia Tue, 10 Sep 2002 22:03:40 +0200, "olab" <o...@h...pl>
    napisał(a):

    >myslalem ze ekonto zaklada sie natychmiast a nie 2 tygodnie :((((

    Ja zakładałem konto miesiąc temu - wypełniłem formularz w internecie o
    godzinie 1.15 zadzwonili dnia następnego, umowa i regulamin do
    podpisanie przyszyły w 3 dni, karta po zamówieniu w 4 robocze a pin
    następnego dnia, więc może coś pomyliłeś?? nr telefonu czy coś??

    --
    Pozdrawiam.
    Piotr Rogacki

  • 6. Data: 2002-09-10 22:12:53
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Rogacki" <m...@U...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > podpisanie przyszyły w 3 dni, karta po zamówieniu w 4 robocze a pin
    > następnego dnia, więc może coś pomyliłeś?? nr telefonu czy coś??

    Teraz sie guzdraja jak moga. Pewnie dlatego, by uczestnicy promocji
    Pustelnik Trophy II nie zalapali sie na nagrody za polecone osoby.
    Moj kumpel wyslal do nich umowe dobre 2 tygodnie temu, a oni
    twierdza, ze nie doszla. Udowodnij im, ze jest inaczej !

    I dalej z wlasnych obserwacji (sierpien br):
    - oddzwaniaja w 4-5 dni po wypelnieniu wniosku
    - umowa przychodzi po ponad tygodniu od potwierdzenia wniosku
    - wyslana do nich umowa to kolejny tydzien lub nigdy (patrz wyzej)
    - listy hasel to nastepny tydzien
    - karta VE nastepny tydzien
    - PIN do karty ponad tydzien

    Wiec miesiac to malo...

    A zeby juz powiedziec wszystko, to na mLinii sa sami niekompetentni ludzie
    (vide: posty na tej grupie). Powiedziano mi, ze do promocji zalicza mi wniosek
    wyslany poczta, z data stempla. Niestety. Gdy do znajomych przyslali wypelnione
    umowy z data wrzesniowa, inna pani poinformowala mnie, ze liczy sie data
    rozpatrzenia wniosku. No comment...

    GreG

  • 7. Data: 2002-09-11 08:29:54
    Od: Piotr Rogacki <m...@U...onet.pl>

    Dnia Wed, 11 Sep 2002 00:12:53 +0200, "GreG" <g...@w...pl>
    napisał(a):

> [...]
    >- umowa przychodzi po ponad tygodniu od potwierdzenia wniosku
    >- wyslana do nich umowa to kolejny tydzien lub nigdy (patrz wyzej)

    Widać miałem szczęście bo na listę haseł czekałem 4 dni od pierwszego
    kontaktu z mLinią. A może poprostu dlatego, że nie brałem udziału w
    konkursie ;p

    --
    Pozdrawiam.
    Piotr Rogacki