  • 1. Data: 2011-01-10 14:35:48
    Temat: mbankowe zabawy wnioskowe
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Zainspirowany postami na forum mbanku zaczalem sie bawic wnioskami mbanku.
    Po odpowiednim ustawieniu przegladarki mozna tam zobaczyc dane, ktore
    widza np. osoby sprzedajace nam KK.
    Widzimy np. "Średnia skorygowana kwota zasilania rachunku" osobno dla
    kampani wychodzacych i przychodzacych. Kwota ta, przynajmniej u mnie,
    jest kilka razy mniejsza dla kampanii przychodzacych. Ja to rozumiem
    tak, ze jesli ja wnioskuje, to jest mniejsza, ale jesli oni maja
    kampanie wychodzaca, to biora kwote wyzsza.
    A jaki jest na to przepis?
    Wchodzimy we wnioski, wypelnij wniosek. Ja probowalem na przykladzie KK.
    Jestesmy przy "Jesteś w systemie składania wniosków.". Trzeba kliknac
    dalej. Wtedy pojawia sie pierwsze okienko z wyborem czy chcemy przeniesc
    karte czy wybrac nowa. Wtedy wystarczy, ze zrobimy tak:
    W Operze klikamy "Widok", "Styl", "Styl uzytkownika". Wtedy strona sie
    rozjedzie, ale zobaczymy ciekawe dane.
    W Firefoxie wybieramy "Widok", "Styl strony", "Ignoruj style". I tez
    zaczyna sie magia.

  • 2. Data: 2011-01-10 14:42:18
    Temat: Re: mbankowe zabawy wnioskowe
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 10 Jan 2011 15:35:48 +0100, neoniusz napisał(a):

    > I tez zaczyna sie magia.

    Jak to się mówi tu i ówdzie - niezłe jajca.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2011-01-10 14:50:48
    Od: luc <b...@g...net>

    On 10 Sty, 15:42, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Jak to się mówi tu i ówdzie - niezłe jajca.

    Dobre dobre...
    W Multi nie zauważyłem takich kwiatków:-(

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2011-01-10 14:56:01
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości grup
    > Zainspirowany postami na forum mbanku zaczalem sie bawic wnioskami mbanku.

    Ale jaja. Jesteś genialny, brawo! :)

  • 5. Data: 2011-01-10 14:57:18
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-10 15:50, luc pisze:

    > Dobre dobre...
    > W Multi nie zauważyłem takich kwiatków:-(

    System mbanku robili chyba jacys studenci.
    Nawet roboty google maja dostep do tych danych we wniosku - wystarczy,
    wpisac w wyszukiwarke jedna z danych, ktore sa domyslnie "ukryte" i
    wyskocza nam wyniki roznych stron z tymi wnioskami. Kwestia zignorowania
    domyslnego stylu. Nie mam nic do studentow, ba, dopiero sam skonczylem
    studia (i nie byla to informatyka, lecz cos duzo bardziej
    "humanistycznego"), ale powinni sie bardziej postarac, przeciez to jest
    bank...

  • 6. Data: 2011-01-10 15:56:39
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-10 15:35, neoniusz pisze:
    > Po odpowiednim ustawieniu przegladarki mozna tam zobaczyc dane, ktore
    > widza np. osoby sprzedajace nam KK.

    Juz widze, ze ktos sie tym pochwalil na forum mbanku.

    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=965115&t=9
    65115&sr=ld&pn=1&cat=0

    Napisalbym tam sam, ale niestety, mbank jest zbyt leniwy i nieogarniety,
    zeby aktywowac mi konto przez 2 tygodnie.

  • 7. Data: 2011-01-10 16:00:35
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-10 16:56, neoniusz pisze:

> [...]
    >
    > Napisalbym tam sam, ale niestety, mbank jest zbyt leniwy i nieogarniety,
    > zeby aktywowac mi konto przez 2 tygodnie.

    I w ogole moje watki na pbb sa tam popularne...

    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=965106&t=9
    65106&sr=ld&pn=1&cat=0

  • 8. Data: 2011-01-10 16:14:23
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    neoniusz <n...@j...org> writes:

    > Zainspirowany postami na forum mbanku zaczalem sie bawic wnioskami mbanku.
    > Po odpowiednim ustawieniu przegladarki mozna tam zobaczyc dane, ktore
    > widza np. osoby sprzedajace nam KK.
    [...]
    > W Firefoxie wybieramy "Widok", "Styl strony", "Ignoruj style". I tez
    > zaczyna sie magia.

    Heh:
    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    Niedozwolone saldo na rachunku w ci?gu ostatniego miesi?ca (ND_1) 1
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---
    Ciekawe co to znaczy bo salda ani razu nie przekroczyłem ...
    KJ
    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 9. Data: 2011-01-10 17:00:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-10 17:14, Kamil Jońca pisze:

    > Heh:
    > --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    > Niedozwolone saldo na rachunku w ci?gu ostatniego miesi?ca (ND_1) 1
    > --8<---------------cut here---------------end--------------->8---
    > Ciekawe co to znaczy bo salda ani razu nie przekroczyłem ...

    Ja mam "2" i też oczywiście nie przekraczałem.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2011-01-10 17:01:02
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent neoniusz nadaje:
    > Napisalbym tam sam, ale niestety, mbank jest zbyt leniwy i
    > nieogarniety, zeby aktywowac mi konto przez 2 tygodnie.

    Aby się zajestrować na forum (niezbędne do pisania) nie musisz być
    klientem mBanku