  • 1. Data: 2012-11-19 08:51:42
    Temat: meritum zwrot 4% za paliwo - Pytanie
    Od: "PiotrF" <u...@w...pl>

    Pytanie :
    Czy jak na Orlenie przy zakupie paliwa i płatności kartą meritum do konta
    zarabiającego wypłacę też cashbackiem 200zł to zwrot 4% obowiązuje od całej
    kwoty transakcji czy tylko od zakupionego paliwa ?

    Piotr

  • 2. Data: 2012-11-19 09:12:37
    Temat: Re: meritum zwrot 4% za paliwo - Pytanie
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "PiotrF" <u...@w...pl> writes:

> [...]
    > zarabiającego wypłacę też cashbackiem 200zł to zwrot 4% obowiązuje od całej
    > kwoty transakcji czy tylko od zakupionego paliwa ?
    Na kartach meritum nie ma cashbacku (chyba, że się coś zmieniło)

    KJ

    Uwolnić słonia !!!

  • 3. Data: 2012-11-19 09:15:30
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 19 listopada 2012 08:52:30 UTC+1 użytkownik PiotrF napisał:
> [...]
    >
    > zarabiającego wypłacę też cashbackiem 200zł to zwrot 4% obowiązuje od całej
    >
    > kwoty transakcji czy tylko od zakupionego paliwa ?

    Co obejmuje powinien mowic regulamin.
    Regulamin powinien byc zgodny z rzeczywistoscia

  • 4. Data: 2012-11-20 11:34:53
    Od: Meritum Bank <m...@g...com>

> [...]
    >
    > zarabiającego wypłacę też cashbackiem 200zł to zwrot 4% obowiązuje od całej
    >
    > kwoty transakcji czy tylko od zakupionego paliwa ?

    Szanowny Panie Piotrze,
    zwrot 4% obowiązuje jedynie od paliwa oraz od zakupów na stacji benzynowej.
    Tutaj znajdzie Pan regulamin premiowania:

    http://www.meritumbank.pl/binsource/f/46/61/7/bin_C3
    POf6080dc01f75420246617.BINARYOBJ_FILE.PL.1.0.0/Regu
    lamin_premiowania_Transakcji_paliwowych.pdf

    Pozdrawiamy
    Meritum Bank

  • 5. Data: 2012-11-20 13:07:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Meritum Bank" a...@g...co

    : zwrot 4% obowiązuje jedynie od paliwa oraz od zakupów na stacji benzynowej.

    Urbi et Orbi

    Nie łatwiej napisać: ,,zwrot 4% obowiązuje jedynie od zakupów na stacji benzynowej''?

    -=-

    Do pytającego -- sprawdź, czy można pobrać szmal debetówką merytoryczną.
    Ja sprawdzałem -- nie można. Ale wszystko zmienia się -- może teraz jest
    inaczej.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'