eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimilczenie mille-kontaktu?milczenie mille-kontaktu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    nemesis.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-
    mail
    From: Paweł <root@[127.0.0.1]>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: milczenie mille-kontaktu?
    Date: Tue, 14 Jul 2009 12:09:51 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 6
    Message-ID: <h3hliu$qln$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: krak.alatek.krakow.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7Bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1247566238 27319 217.96.2.229 (14 Jul 2009
    10:10:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Jul 2009 10:10:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/0.10.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:494096
    [ ukryj nagłówki ]

    czy u was kontakt z bankowosci elektronicznej odpisuje, czy tez zamilkl?
    normlanie w ciagu 2-3 dni dostawalem dwie wiadomosci (ze przekazano do
    jakiegos departamentu, a potem juz z departamentu), a teraz czekam juz
    chyba 3 dzien i nic. czyzby nie udzielanie odpowiedzi na trudne pytania
    bylo nowa taktyka, czy ich po prostu klienci zawalili? :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1