  • 1. Data: 2003-11-24 22:59:46
    Temat: [millenet] lokata przez internet
    Od: "Dżony Bigut" <d...@g...pl>

    Logując się dzisiaj zauważyłem, że wreszcie w millenecie można zakładać
    lokaty. Całkiem znośne oprocentowanie. Ciekawe czy to oprocentowanie będzie
    już na stałe wyższe niż w oddziale czy to tylko "jesienna kamapnia
    depozytowa"?

    Pozdrawiam
    Dzony Bigut

  • 2. Data: 2003-11-24 23:35:42
    Temat: Re: [millenet] lokata przez internet
    Od: " Kay" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A rzeczywiście w Millenecie jest juz nowa lokata... i to nie zrobili
    badziewnej pojedynczej na 15 dni czy 1 miesiąc ale w pełni elastyczną od 1
    dnia do 365, ze stałym oprocentowaniem... Jak dla mnie krok w dobrym kierunku!

    .. i jak ostatnio wchodziłem to muszę przyznać że całość działa szybciej niż
    kiedyś! (chociaż i tak mają jeszcze trochę do poprawy).

    I w ogóle mam jakiś optymistyczny nastrój! Pewnie dlatego że Mikołaj już co
    raz bliżej :-))))

    Pzdr

    K.

  • 3. Data: 2003-11-25 08:50:14
    Od: "Paweł" <P...@n...poczta.onet.pl>

> [...]
    będzie
    > już na stałe wyższe niż w oddziale czy to tylko "jesienna kamapnia
    To ma być "znośne oprocentowanie"? 1,35% za 1-15 dni ?! Dla lokaty $ 0,1%,
    EU 0,6%?! Jak odliczych sobie 20% belkowych to ci zostanie poniżej inflacji.
    Dla porównania 10 dniowa lokata w BPH oprocentowanie od 3,90%.

  • 4. Data: 2003-11-25 09:25:22
    Od: "Dżony Bigut" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Paweł <P...@n...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > To ma być "znośne oprocentowanie"? 1,35% za 1-15 dni ?! Dla lokaty $ 0,1%,
    > EU 0,6%?! Jak odliczych sobie 20% belkowych to ci zostanie poniżej inflacji.
    > Dla porównania 10 dniowa lokata w BPH oprocentowanie od 3,90%.

    Masz racje w krótkich terminach oprocentowanie jest kiepskie, ale dla
    dłuższych (biorąc pod uwagę że jest stałe) całkiem rozsądne. Oprocentowanie
    jest znośne dla mnie, jako klienta Millennium. Nie mam rachunku w BPH a nawet
    i 5% na lokacie 10-dniowej nie byłoby wystarczającą zachętą żeby u nich konto
    założyć.

    Pozdrawiam
    Dzony Bigut