  • 1. Data: 2010-03-30 06:43:59
    Temat: millenium i 1% zwrotu dla kart kredytowych
    Od: PP <n...@n...pl>

    Jak mozna zalapac sie na promocje zwrotu 1% transakcji dla kart
    kredytowych w millenium? Z regulaminu wynika, ze bank dzwoni i sam
    proponuje cos takiego klientom....

  • 2. Data: 2010-03-31 17:32:33
    Temat: Re: millenium i 1% zwrotu dla kart kredytowych
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 30 Mar, 08:43, PP <n...@n...pl> wrote:
    > Jak mozna zalapac sie na promocje zwrotu 1% transakcji dla kart
    > kredytowych w millenium? Z regulaminu wynika, ze bank dzwoni i sam
    > proponuje cos takiego klientom....

    Są dwa przypadki.
    1. Gdy posiadasz kartę kredytową. której nie używasz przez długi czas,
    to wówczas jeśli do Ciebie zadzwonią i aktywujesz kartę to w nagrodę
    dostajesz ten zwrot 1%
    2. Gdy posiadasz kartę kredytową i zadzwoni do Ciebie call center i
    namówi Cię na kartę dodatkową to wówczas w prezencie 1%

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2010-03-31 17:55:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > 2. Gdy posiadasz kartę kredytową i zadzwoni do Ciebie call center i
    > namówi Cię na kartę dodatkową to wówczas w prezencie 1%

    czyli warto być nieaktywnym klientem ;-)
    mnie w Citi obniżyli oprocentowanie kredytu kartowego o połowę, ale
    jakoś nie skłoniło mnie to do korzystania z niego...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-04-02 16:38:51
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 31 Mar, 19:55, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > czyli warto być nieaktywnym klientem ;-)
    > mnie w Citi obniżyli oprocentowanie kredytu kartowego o połowę, ale
    > jakoś nie skłoniło mnie to do korzystania z niego...

    Ja zrobiłem jedną transakcję żeby karta była bezpłatna w pierwszym
    roku i wrzuciłem do szuflady. Jestem ciekaw czy do mnie zadzwonią za
    pół roku z 1 % :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus