  • 1. Data: 2009-03-04 08:24:14
    Temat: minimalny przelew w citi
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    chciałem dzisiaj przelać z citi do multi 0,48 zł (może pomińmy kwestię
    dlaczego właśnie tyle) i okazuje się, że NIE da się - system krzyczy, że
    kwota zbyt niska

    pierwszy raz spotkałem się z takim przypadkiem, z innych banków można i
    0,01 zł przelać a w Citi NIE ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2009-03-04 10:57:33
    Temat: Re: minimalny przelew w citi
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

> [...]
    > kwota zbyt niska
    >
    > pierwszy raz spotkałem się z takim przypadkiem, z innych banków można i

    pewnie z walutowego chciales przelac, tak ?

  • 3. Data: 2009-03-04 19:04:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > pewnie z walutowego chciales przelac, tak ?

    nie, ze złotówkowego...i nie da się

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-03-04 19:12:14
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > nie, ze złotówkowego...i nie da się

    citibank online kiedys zaokrąglał w góre na korzyść klienta przelewy między
    kontami w róznych walutach (np przelewając 0,01pln na konto w eur księgowane
    było 0,01 eur), chyba dlatego obcięli mikroprzelewy przez cbol, ale myślałem
    że dotyczyło to tylko przelewów wewnętrznych między różnymi walutami. musisz
    przez citiphone w takim razie zlecić :)

  • 5. Data: 2009-03-04 20:41:36
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > że dotyczyło to tylko przelewów wewnętrznych między różnymi walutami. musisz

    to nie była ważna sprawa, ale zdziwiłem się, w każdym razie jak będę
    rozmawiał z citiphone to zapytam o to...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-03-09 19:01:38
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 04 Mar 2009 09:24:14 +0100, RobertS wrote:

    > pierwszy raz spotkałem się z takim przypadkiem, z innych banków można i
    > 0,01 zł przelać a w Citi NIE ;-(

    Wydaje mi się, że w Polbanku jest minimum 1 zł.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki