  • 1. Data: 2005-02-15 08:46:43
    Temat: minitest kart w UK - WBK najlepszy
    Od: "ferdzi" <f...@N...pl>

    Będąc w Londynie w dniu 05.02.2005 przeprowadziłem 3 tranzakcje begotówkowe
    katami VW, WBK i mbanku. Kursy poniżej

    VW 6,034
    Mbank 5,979
    WBK 5,839

  • 2. Data: 2005-02-15 08:56:36
    Temat: Re: minitest kart w UK - WBK najlepszy
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    ferdzi napisał(a):
    > Będąc w Londynie w dniu 05.02.2005 przeprowadziłem 3 tranzakcje begotówkowe
> [...]

    Wszystkie rozliczone w tym samym dniu?
    Prowizji w kurs nie wliczałeś?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 3. Data: 2005-02-15 11:12:27
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański"

    > Wszystkie rozliczone w tym samym dniu?
    > Prowizji w kurs nie wliczałeś?

    jak bezgotowkowe to pewnie bez prowizji :-)
    Moja córka robiła 7 lutego kartą DB operacje - kurs 5,8545 PLN/GBP
    natomiast 9 lutego jednoczesnie wyplacila z bankomatu bezprowizyjna VE
    DB i Fortisa
    - za pare dni ma mi zameldowac jak przeliczyl to Fortis (DB po kursie
    5,905)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2005-02-15 11:28:36
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    blad napisał(a):
    > Użytkownik "Marcin Lubojański"

    > jak bezgotowkowe to pewnie bez prowizji :-)

    No tak, nie przeczytałem dokładnie.

> [...]
    > DB i Fortisa
    > - za pare dni ma mi zameldowac jak przeliczyl to Fortis (DB po kursie

    Mnie by bardzo interesowało jak się teraz mają kursy dla karty
    przedpłaconej ING BŚ

  • 5. Data: 2005-02-15 12:29:49
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>
    napisał w wiadomości news:cusmbp$kv2$1@inews.gazeta.pl...

    > No tak, nie przeczytałem dokładnie.

    Dokladniej to oczywiscie wszystkie z prowizja za przewalutowanie pomiedzy
    GBP a EUR lub USD.
    mBank bierze 2% za przewalutowanie GBP-EUR.
    Ile biora pozostale 2 (i na jaka walute przeliczaja) nie wiem.

    > Mnie by bardzo interesowało jak się teraz mają kursy dla karty
    > przedpłaconej ING BŚ

    Zapodaj tego Fortisa.
    Kiedys kursy mial kiepskie, ale wiesc gminna niesie ze sie poprawil (?)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2005-02-15 13:35:21
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos"

    > Zapodaj tego Fortisa.
    > Kiedys kursy mial kiepskie, ale wiesc gminna niesie ze sie poprawil
    > (?)

    sam tak ogłaszałem po zeszłorocznym tescie z lutego :-)
    teraz nigdzie nie wyjeżdzam, ale przynajmniej porównam DB i Fortisa
    *** blad ***