  • 1. Data: 2003-03-16 18:21:12
    Temat: mozilla 1.3 pl
    Od: z...@p...onet.pl

    Witam.
    Jak skonfigurować mozille 1.3 pl, by móc korzystać z banków internetowych?
    (oczywiście w miare bezpiecznie). Pzdr. zzenio

  • 2. Data: 2003-03-16 19:29:51
    Temat: Re: mozilla 1.3 pl
    Od: "Adam " <a...@N...gazeta.pl>

    z...@p...onet.pl napisał(a):

    > Witam.

    > Jak skonfigurować mozille 1.3 pl, by móc korzystać z banków internetowych?

    > (oczywiście w miare bezpiecznie). Pzdr. zzenio

    Powinienieś raczej zadać to pytanie na forum Mozilli lub przejrzeć ich FAQ.

    Powodzenia. Ja mam inny dylemat chociaż najpewniej nie na Tę grupę , odnośnie
    z której przeglądarki można bezpiecznie korzystać z mbanku?

    Nawet nie oczekuję tutaj odpowiedzi , to tylko tak na marginesie.