  • 11. Data: 2002-09-30 13:26:46
    Temat: Re: mozilla, linux, mbank
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze Bartosz Bobrek:
    > przestało działać w zeszłym tygodniu.. tzn nie odświerze mi się
    > lista komend po wybraniu rachunku. czy ktoś nadal używa takiego
    > tercetu? bez problemów? przyznam szczerze że kompletnie nie wiem
    > co mogło walnąć.... działało i przestało....

    Prawdopodobnie we właściwościach Javascriptu wyłączyłeś
    "open unrequested windows". Bez tej opcji dzieje się to,
    co powyżej.

    Saddie
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/

  • 12. Data: 2002-09-30 14:18:28
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze darek ciesla:
    > Tak bylo do wersji 1.0. Ja od 1.1 (takze w 1.2) mam ta opcje wylaczona,
    > a mBank dziala prawidlowo.

    O, wieści dobre mi przynosisz, ja mam 1.0. Zaraz biegnę
    po nowe rpmki. Dziękuję bardzo.

    Saddie
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---