  • 1. Data: 2013-05-20 21:00:18
    Temat: msaver
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    wlasnie zobaczylem cos co mnie zaniepokoilo w historii rachunku msaver. 10go
    naliczylo mi odsetki a to prawdopodobnie oznacza zmiane oprocentowania, co
    by sie zgadzalo, bo 9go listopada przystapilem do promocji 7% i o ile
    pamietam gwarantowane 7% mialo byc przez pol roku. czy ktos moze powiedziec
    ile teraz daja na msaver (zwyklym nie uplusowionym) ?
    pozdrawiam
    oszczedny

  • 2. Data: 2013-05-21 08:15:36
    Temat: Re: msaver
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-05-20 21:00, oszczedny pisze:
> [...]
    > pamietam gwarantowane 7% mialo byc przez pol roku. czy ktos moze powiedziec
    > ile teraz daja na msaver (zwyklym nie uplusowionym) ?

    właśnie sprawdziłem i mam tylko 3,2%, dzięki za przypomnienie, czas się
    emigrować, ja przystąpiłem 1 listopada 2012, więc jak jakby nie patrzeć
    pół roku promocji już minęło ;-(((

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2013-05-21 08:17:10
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

> [...]
    > naliczylo mi odsetki a to prawdopodobnie oznacza zmiane oprocentowania, co

    spojrzałem dokładnie i też mam ekstra odsetki 4 maja naliczone

    --
    pozdrawiam
    Marcin